Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa kova treeni, näin tähtiäkin.
tahtia.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kävelin aika rivakkaan tahtiin pois salilta, silti matkassa kesti melkeen vartti. Johtunee siitä, että joka välissä jäin sutimaan paikalleen tai sitten piti pomppia siksakkia lätäköiden ym. valtamerien poikki. Saappaita tonne ei voi laittaa, koska sitten kyllä lähtee jalat alta välittömästi.

Äläs ny innostu. Tampereen turnauksen loppukiri oli tasaistakin tasaisempi. Teidän tiimin yhteenlaskettu humalatila vaan oli pienimmästä päästä :) Mutta olen koska vain valmis uusintaotteluun...
Kyllä minä ja SIC alettiin olla humalassa jo loppua kohti. :D Kriden humalaa ei huomaa, kun se rauhottuu sitä mukaa, mitä enemmän se juo.
Otan kyllä uusintahaasteen vastaan. Anytime anywhere! :evil:

Ilimiselevästi!

_J7H3992JPG_Thumbnail1.webp

- - - Updated - - -

Jos humalatilan mukaan ratkotaan voittaja, niin meidän joukkue kyllä voitti ylivoimaisesti panostuksellani.

Voiko niihin peli-iltoihin tulla taustahumaltujaksi? Mua ku ei se itte pelaaminen kiinnosta.

Mä haluisin tollasen.

_MG_4968.webp

Höhöö oon pari riffiä saanut tänään aikaiseksi ja aikaa mennyt joku about ikuisuus. Liian vähän olutta selvästi. Tajuutste?? Selvästi ku liian vähän olutta?! Hohhohohohohohoh

Back
Ylös Bottom