Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos pistin ykkösluokan kirjeen postilaatikkoon, joka tyhjennetään 8.00 aamulla, tuleeko se tänään iltapäivällä päämääräänsä?

Se menee tänään postiin, jossa se lajitellaan ja lähtee 17.00 eteenpäin sieltä, ollen perillä huomenna, mutta koska huominen on pyhä, niin keskiviikkona vasta.

Mulla olis aika mielenkiintonen idea, pakkisreissu ulkomaille ? Jokin paikka EUROOPASSA, mihin halvahko lento ja niin edelleen. Hyvissä ajoin plänit ja jokainen järkkää ite lennot. Majoitus voidaan vaikka sopia että se ja se hotelli tai toki sen voi bookata vaikka booking.comin kautta jo suoraan ja peruu sitä mukaa kun jengiä peruuttaa.

Onhan noita pohdittu ennenkin. Vaatis vaan aika helvetin hyvän porukan että viittis edes lähtee. Kenen tahansa kanssa en lähtis. Vaikka helpomminhan siellä pääsis porukasta pois kuin esim. laivalla.

Onhan noita pohdittu ennenkin. Vaatis vaan aika helvetin hyvän porukan että viittis edes lähtee. Kenen tahansa kanssa en lähtis. Vaikka helpomminhan siellä pääsis porukasta pois kuin esim. laivalla.

Juu se on totta. Lentokone on ainut paikka missä on pakko olla tekemisissä ;) Taitaa sopia paremmin jonkin pienen piirin tempaukseksi, lisäksi paikan valinta ei olis kaikille mieluinen kuitenkaan.

Onhan noita jo ollut :)

Vuoden vikat treenit... meni pohkeitten osalta vituiks tein jollain tän näkösellä laitteella (tosin uudempi ja hieman erinäköinen) http://www.youtube.com/watch?v=N_EPDxLPueE enkä meinannu saada sitä pysyy paikoillaa ku se vipu vittuili mulle,rupes tuntuu jo olkapäissäki ku yritin kannattella sellaset pari minuuttii, ennenku sai pysyy paikoillaa.

No muuten hyvät treenit.

Mä meen tupakalle.. eli lähden pois töistä huomaamata.

Back
Ylös Bottom