Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos pistin ykkösluokan kirjeen postilaatikkoon, joka tyhjennetään 8.00 aamulla, tuleeko se tänään iltapäivällä päämääräänsä?

No hyi, ei mitään taidetta, pulkkamäkeen! Mulla on pinkki mäkikiitäjä! Taas sulla on alastonkuva täällä.

Arvatkaa muuten mikä ottaa päähän enemmän kuin jäisen maan oravaa? No jos suolamylly hajoaa ruokaan ja ne suolat putoaa sinne eikä ole muuta ruokaa. Olenhan tunnettu kodinhengetär:jahas:

Pulkkamäki käy kyllä myös, mulla ei oo omaa pulkkaa mutta eiköhän lapsukainen lainaa! Mikä kuva? Facessahan niitä vasta onki ;) Ok, lupaan vastustaa kiusausta laittaa lisää.

Myös se potuttaa jos ravintolan suolasirottimesta ei tuu mitään, sitten avaa sen ja huomaa että ruokalusikallinen lorahti juuri tuotuun ruokaan. Se ottaa päähän enempi kuin oravaa ikinä.

Jos pistin ykkösluokan kirjeen postilaatikkoon, joka tyhjennetään 8.00 aamulla, tuleeko se tänään iltapäivällä/illalla päämääräänsä?

Onko tosiaan, ettei tulis tänään perille?

Onko tosiaan, ettei tulis tänään perille?

En usko, pikakirjeellä olis voinut olla mahdollisuus (siinäkin tosin lukee että seuraavaksi työpäiväksi). Postilla on niin vietävästi palveluita, töiden lomassa oon törmännyt semmoseen kuin express morning. Se tulee illallaki lähetettynä seuraavaksi aamuksi.

Pulkkamäki käy kyllä myös, mulla ei oo omaa pulkkaa mutta eiköhän lapsukainen lainaa! Mikä kuva? Facessahan niitä vasta onki ;) Ok, lupaan vastustaa kiusausta laittaa lisää.

Myös se potuttaa jos ravintolan suolasirottimesta ei tuu mitään, sitten avaa sen ja huomaa että ruokalusikallinen lorahti juuri tuotuun ruokaan. Se ottaa päähän enempi kuin oravaa ikinä.

Ai kamala että repesin kun luin että se suola lorahti jonkun tutun ruokaan:lol2:

En usko, pikakirjeellä olis voinut olla mahdollisuus (siinäkin tosin lukee että seuraavaksi työpäiväksi). Postilla on niin vietävästi palveluita, töiden lomassa oon törmännyt semmoseen kuin express morning. Se tulee illallaki lähetettynä seuraavaksi aamuksi.

Fak! No ei sit voi mittään :) Kiitti kuitenkin neuvosta ja Vokotille kans.

Genelecit on kivoja.. Itellä on 6010 pariskunta+5040 äpärä... Ja isompaa vaan himottais.. Kun ei näistä nykyisistäkään tule naapuri juttusille

Mä en ollu oikeestaan asiaan perehtymättömänä kuullutkaan (!) merkistä ennenkun lauantaina pistin reilu puoltoista tonnia haisemaa. Eilen illalla tutkiskelin vähän netistä ja selvis et noista 8030 + subi( enmuista mallia) olis parantamisenki varaa tarvittaessa aika paljonki :D Mut on soundi kyl nii helvetin hyvä et eiköhän noiki ainaki tos pienemmäs huonees mee jonkun aikaa :runkkaa:

Kuussysin Jussi ainaki raarios muistaa usein mainostaa noita geneleccejä, että kai ne aika kovat on. No Jussilla ei taida kotona olla aivan hinnat alkaen mallia.

Huomenta. Venähtämään nukkuminen taas. Lupaan etten tänä vuonna enää nuku näin pitkään :D Nyt alkaa olotilakin olla jo semmone että vois käyä kevyen reenin vetämässä salilla. Illalla on sitten vauhti päällä :dance2:

Ei valvominen kannata. Sensijaan voin suositella lämpimästi käyttämään kauniita unia.

Mitähän sitä vielä tekisi, kun lentoa on jäljellä vielä tunti. Parin tunnin torkut otin ja sillä välin meidän lennon wifikin näköjään nopeutui.

Back
Ylös Bottom