Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiiä mut tässä on kyllä niin hieno biisi että tulee melkein tippa silmään.. Kylmät väreet menee koko ajan \,,/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna (=tänään) pitäis lähteä reissuun Suomen sisällä, mutta ei helvetti kun ei vaan väsytä yhtään. Onneksi autossa saa kätsysti unta, kun ei ole ajonakkia.

ziisus... heräsin just ihan outoon uneen. Olin pelihahmo jossain GTA tapaisessa pelissä. Tein kaikenlaisia älyttömyyksiä mm. autovarkauksia, naisten ahdistelua, tappeluja ym. normaaliin elämääni kuulumatonta. En tiedä miksei enää nukuta uudestaan. Pitäsköhän sitten leikata muutama siivu kinkkua ja alkaa katsomaan uusia Survivor jaksoja...

Perhana, uni loppui taas kuin seinään. Vietetään sit laatuaikaa ittensä kanssa nää aamun tunnit... Musiikkia teille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aah, aamuvuorot. Toista paivaa putkeen viidelta heratys, joskus kolmen jalkeen nukkumaan eli vahilla unilla mennaan. Eilen tosin nukuin duunin jalkeen joku 5 tuntia, vahan on rytmit joo sekaisin! Tanaan tulee viela kaveri suomesta kylaan, joten eikohan sita joudu kaljaa juomaan.

No mutta, kylla sita jaksaa. Kuten ukkivainaakin aina sanoi, haudassa ehtii levata.

Linkittäisin myös päivän biisin, mutta koska ei kykene niin teen sen käsin vasta illalla.

Kuka arvaa mikä se voisi olla? Kalenterista voi lukea aika selvän vihjeen.

ei saattan.. 311 lukematonta s-postia.

Nokitan: Mulla oli täs yks aamu n.4900. Yhden yön aikana tulleita siis.

Nokitan: Mulla oli täs yks aamu n.4900. Yhden yön aikana tulleita siis.

Jotain roskapostia? Jumakauta joku tehny mulle deitti.net profiilin, saatana!! Tullu sieltäki postia ja vastauksia perkele.. Sori kielenkäyttö mutta ihme touhua väsätä mun s-postille jokin deitti.net profiili. Luojan kiitos on edes heteroprofiili!!

Linkittäisin myös päivän biisin, mutta koska ei kykene niin teen sen käsin vasta illalla.

Kuka arvaa mikä se voisi olla? Kalenterista voi lukea aika selvän vihjeen.
Uijuijuijui... mä tiiän, mä tiiän, mä tiiän! Viikatetta! Saanko jonkun palkinnon =)))))

Back
Ylös Bottom