Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Multa poistettiin polyyppeja nenasta tanaan. Ai jumalauta etta sattu! Se oli ihan hirveaa. Tuli sielta sellaset 3 peukalon paan kokoista ja yks pienempi (tai no taa tais olla osa yhta isoa, se kun jouduttiin repimaan palasiksi ja sit repimaan pois). Hyi helvetti etta oli allottavia kasoja. Kummasti nyt kylla henki kulkee, eka kerta vissiin vuoteen kun pystyn hengittamaan oikean sieraimen kautta!

w000t?? Örgh

Tää tieto vaatii kyl nyt pari kaljaa.

Mulla on kans otsalohkossa polyyppi, mut sille ei oo tehty mitään kun ei oo vaikuttanut mihinkään, täytyy toivoa että surkastuis itestään tai jotain :D

Mä en oo ikinä kuullukkaan mistään polyypeista ja nyt niitä on kaikilla. Pakko googlettaa.

:lol2: Ei saatana :D Köndekarnevaalit menossa! :dance2:

Helvetti mä teen koomisen hupaisaa musiikkia. Ihan hyvin pystyy pistää melko synkkään menoon tollasta hilipatapippanlastenlaulu-meininkiä sekaan.

w000t?? Örgh

Tää tieto vaatii kyl nyt pari kaljaa.

Heheh :D Ma nyt ajattelin jakaa tan kaikkien kanssa. Musta se oli aika siistia. Oli janna nahda mika siella nenassa on majaillut ja arsyttanyt mua niin pitkaan. Tokin niita kaytetylla puudutustikulla, laakari vahan katto omituisesti kun kaantelin ja vaantelin niita ja tokin reikia. Onhan se nyt vahan alloa.

Mulla on kans otsalohkossa polyyppi, mut sille ei oo tehty mitään kun ei oo vaikuttanut mihinkään, täytyy toivoa että surkastuis itestään tai jotain :D

Se pitaa hirttaa kans teraslangalla. Korvan kautta :evil:

Mä en oo ikinä kuullukkaan mistään polyypeista ja nyt niitä on kaikilla. Pakko googlettaa.

Semmosia hyytelomaisia tulehduspalloja.

Katon Tallinnaa YouTubesta. Kiitos sille joka sen tänne johonkin ketjuun (tähän?) linkkasi, Johanna ja Julia Tukiaisen seikkailut Pärnussa on parasta myöhäisillan viihdettä ikinä! :lol2: Vieläku suklaata ois. Oli sitä vielä alkuillasta levy, mutta taisin syödä kaiken...

Kiivin? Mitä sä ajattelit mun sillä kiivillä tekevän siinä kuvassa? Nuolevan sitä?

Jotenkinhan se vois maastoutua siihen kiivin karvaisuuteen?

beautiful-girl-bits-red-apple-20s-pixmac-kuva-79847077.webp

Tämmöttii!

Okei, laitan korvan taakse, että multa on toivottu jääkaappikuvaa kiivi suussa. Got it. Ehkä vaikka parin vuoden päästä sitten taas.

Okely dokely!

E. Ei kiskottu vielä, menen röntgeniin ensi viikolla ja sitten laittavat mut leikkausjonoon. Lähtee todennäköisesti kaksi kerralla sitten.

Back
Ylös Bottom