Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hohhohohho perkele! Hyvää joulua pakkokarjut ja pakkokinkut sekä kireitä massoja uudelle vuodelle 2013!!!!
SAM_0377.webp

^^ Juu vähän rankemmalla kädellä tehty peitetatuointi....Täytyyypä muistaa että isillä on tuuheat rintakarvat,kun tyttö on siinä iässä että kysyy,mitä isin rinnassa on ;)

Kaverin mökillä kolme päivää aamusta iltaan tiukkaa juomista juhannuksena vuonna x.

Mulla tuli kans joskus kun 3 päivää vedin putkeen veljen ja sen kavereiden kans. Meni viinaa, viskiä, punaviiniä, tequilaa, olutta, lonkeroa... ei vittu, en halua edes muistalla sitä darraa :D

+ olis kiva jos muistais suurinpiirtein mitä tuli tehtyä, oon kertonu kuulemma monelle ihmiselle sitä sun tätä.. :D Viinapullonki vedin (0,7) 3 tunnis yksinäni... ei vittu :D

^^ 3 päivää ryyppäämässä aamusta iltaan yläkerran naapurin kotiviiniä vuonna 2002 Turuus, valehtelematta 4 päivän krapula joista kaksi ekaa ihan sietämättömiä.

Mulla tuli kans joskus kun 3 päivää vedin putkeen veljen ja sen kavereiden kans. Meni viinaa, viskiä, punaviiniä, tequilaa, olutta, lonkeroa... ei vittu, en halua edes muistalla sitä darraa :D

Harva niitä kovin lämmöllä muistelee.:D Se on semmosta mukavaa henkistä kidutusta, ku joka hetki toivot, että tulehyväolotulehyväolotulehyväolo ja sitä heikkoa happea kestää ihan liian monta tuntia putkeen. Ekasta krapulapäivästä kun on toipunu niin seuraavana aamuna tuntuu vielä että laatta lentää ja töihinki pitäs mennä.

Haa kiljusta tuli mieleen:pieni reilusti OT galluppi :

Moni on juonut pikahiivasta tehtyä kiljua/"kotiviiniä" lyhimmän kaavan eli 24 h käymisen jälkeen?

Jestas sitä vatsahapposhowta ja ripulipaskan määrää seuraavana päivänä

Tommosista kiljuista tulee helvetinmoiset närästykset. Tuntuu, että tavallisella hiivallakin tehdystä kiljusta/kotikaljasta/whatever koko kurkku palaa niistä happohyökkäyksistä.

Nimimerkillä 20 litraa kiljua festareilla 10 litran kannuissa.:rock:

Back
Ylös Bottom