Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harvassahan Suomessa tommoset hommat on, että neljä vuotta tehty v-kirjaa, ja sitten jännitetään, että onko tutkimusmetodit hanurista.

Jossain on sillon tehty helvetin väärin.

No siis kylla se nyt on jo varmaa etta menee lapi (ellei itse kirjoitus kuse pahasti). Ohjaajat eivat voi 100% varmuudella sanoa mitaan, koska kyseessa on henkilokohtainen projekti jonka ainoa asiantuntija on projektin tekija itse, ts. varsinkin kun kyse on uudesta aiheesta, sen tietyn aiheen tekijalla pitaa olla uniikki "contribution to knowledge" (en tieda vastaavaa termia suomeksi). PhD-opiskelijoilla on vuosittain paneeliarvostelu, jossa paatetaan meneeko projekti lapi seuraavalle vuodelle. Tama antaa tietty jotain osviittaa lopullisesta lapimenosta.

Eniten vituttaa kun ne on ne pikkulapset juoksemassa ympäri salia ja kiljuu vieressä kurkku suorana kun yrität tehdä sarjoja. :face:

Olin alkusyksystä duunissa ja leikkasin nurmikkoa päältä ajettavalla koneella. Kuuntelin siinä samalla YleX:ää, pian ihmettelin miten kone liikkuu eteenpäin vaivattomammin. Vilkaisin taakse ja takanani oli kolme n. 5-7v tummaihoista poikaa työntämässä leikkuria ? Viereisessä leirikeskuksessa oli joku maahanmuuttajien leiri, nämä olivat sieltä karanneet. Ai saakeli kun ne alkoi juoksemaan siinä leikkurin ympärillä sitten, jostain puskasta hyppäsi pari lisää :face: Yritin siinä englanniksi niitä häätää, mutta eivät joko ymmärtäneet/halunneet ymmärtää. Meinasi ensinnäkin mennä hermot, lisäksi säikähdin kun tajusin että jotain olisi voinut sattua jos olisin lähtenyt esim. peruuttamaan.

Tuli vaan mieleen ympäriinsä juoksevista lapsista :rolleyes:

Tulipas taas oltua 4 tuntia jäällä! Jalat voivat olla kipeät huomenna kun tänään tuli myös salilla jalkoja tehtyä aika reippaasti :(

Ei kyllä enään yhtään lunta eikä pakkasta saatana.. Vaikka lumen kolaaminen välillä ihan jees hommaa onki mut mielummin ei enään yhtää talvisempaa keliä. Onneks kohta on maailmanloppu!

Kävelin äsken pilkkopimeässä keittiöön ja kompastuin matkallani kissaan, jonka seurauksena löin kylkeni aika kipeästi lipaston kulmaan.

Tämä on taas näitä hetkiä elämässä...:face:

Ei ollut minun ideani tuo kissa :D

No, kilttihän se on. Mutta silloin tällöin vähän tiellä.

Muijalla oli kaksi kissaa. Sanoin, että saa päättää, minä vai kissat. Minä voitin \o/

Okei, tuosta saa hieman julmemman kuvan, kuin miten se meni :D Mutta pääpiirteittäin noin.

Back
Ylös Bottom