Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itekki rekisteröidyin reilut kolme vuotta sitten, syvä häpeä kyllä valtaa kun mietin edes silloista minääni :D

Arvatkaa mitä tein äsken ! Koristeltiin joulukuusi :) Minun jouluni syntyy joulun odotuksesta, kun aatto on ohi lentää kuusi nopeasti pihalle ja arki alkaa. Joulussa pätee sama kun minun muussakin elämässä - etukäteen fiilisteleminen hakkaa jälkikäteisen mennen tullen ! :)

Mä aloin funtsiin tätä vuotta ja huomasin, et pitkästä aikaa tää on ollut hyvä vuosi. Aika monta vuotta oli matalalentoa ja tuntui, et asiat ja elämä vaan jumittaa, vaikka kuinka yrittää päästä eteenpäin. Tänä vuonna on tullut aloitettua monta hyvää asiaa, jotka jatkuu ens vuonnakin. :D

Kyllä niitä hyviäkin vuosia aina joukkoon mahtuu. Miulla on ollut ylivoimaisesti paskin vuosi ikinä, mutta onneks tulee uusia vuosia ja mahdollisuuksia. Seuraava vuosi tulee olemaan varmasti hieno, näin olen päättänyt.

Varmaan parempi laittaa tallentuun ensin tunniks, ja näin saa sitten skippailla mainoskatkot pois. Niitä varmaan tulee "muutama" :)

Kyllä noita mainoksii vähintäänki se tunti tulee. Sitä paitti noi on AINA myöhässä vähintään 10min nelosen leffat. Mutta toisaalta... suht paskoja leffoja noi o :D. Skidinä kattelin noi ja sillo arvostin mut katoin vähä matkaa viikko sit lotr 1 ja tajusin et ei helevetti nää on lasten leffoi :D

Vituttaa suunnattomasti noi 50v tädit jouluostoksil. Ei meinanny minnekää päästä stadis ku nii helevetisti väkeä ja nää mummelit vaa rynnii suoraa päi.

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tunnen olvenai humalassa! Yleensä vaa juon ja juon ja sitte menee muisti, mutta humalan rentouttava tunne ei ole tullut.. Mutta nyt on! Jipikaijee matofäköös ja nyt hanat auki, koska intti oveen kolkuttaa, niin pitää muistaa jolkuttaa! täh..

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tunnen olvenai humalassa! Yleensä vaa juon ja juon ja sitte menee muisti, mutta humalan rentouttava tunne ei ole tullut.. Mutta nyt on! Jipikaijee matofäköös ja nyt hanat auki, koska intti oveen kolkuttaa, niin pitää muistaa jolkuttaa! täh..

Minäkin tunnen että sinä olet humalassa, ei epäilystäkään :thumbs:

Taas? Oon nähny ton rainan niin monesti että ei jaksa vaivautuu kattoo ees.

Tekis mieli nähä se uusin hobitti leffa...
Mitä olen kuullut niin on kyllä aivan surkea se hobitti. Tai jos kovaa odotat niin tulet pettymään, mutta jos lähdet ennakkoluulottomasti niin ihan ok pätkä.

Ei pysty mihinkään sormus-elokuviin. Pakko vissiin pelata mahjongia kymppiin ja kattoa sataan kertaan nähty Kaikenkarvaiset lemmikit.

Itse en pysty salin jälkeen heti körmähtämään ja pitäähän käydä suihkussa ja syödäkin huolella sen jälkeen, et menis hirrrveen myöhään. Kroppaki käy kierroksilla aika kauan paitti aeroopillisen jälkeen sais nopeestikin unta.

Itse en pysty salin jälkeen heti körmähtämään ja pitäähän käydä suihkussa ja syödäkin huolella sen jälkeen, et menis hirrrveen myöhään. Kroppaki käy kierroksilla aika kauan paitti aeroopillisen jälkeen sais nopeestikin unta.

Mä oon sellanen sekapläntti, että nukun vaikka ikkunalaudalla poikittain jos niikseen tulee. Aamulla jos pitää nousta niin illalla vaan nipistetään silimät kiinni. Okei, en mä aina näin myöhään lähde, yleensä pyrin tähän aikaan olemaan jo takas kotona. Mut huomenna ei oo kiire minnekään niin voi rauhassa vötkiä sängyssä.

Back
Ylös Bottom