Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melko kunnianhimoisesti heräsin tänään yhden maissa, sillä kaverit lähtivät eilen vasta puoli neljältä. Tämä minun unirytmini on kyllä ihan päin sitä kuuluisaa :face:

Mun unirytmillä nukkuisit vielä puolitoistatuntia :D Elin panin maata kympiltä ja yheltätoista aamulla heräsin.

Mun unirytmillä nukkuisit vielä puolitoistatuntia :D Elin panin maata kympiltä ja yheltätoista aamulla heräsin.

Lasketaanko se nukkumiseksi jos herää aikaisin, mutta siirtyy peiton kanssa sohvalle tv:n ääreen nukkumaan?

ps. jee, kolmannet lumityöt tehty tämän päivän aikana

Näin ihan friikkiä unta viimeyönä.

Kävelin jotain katua pitkin, ja mua vastaan käveli sellanen vanha kalpea ja laiha mies henkilö jolla oli toinen silmä tikattu sit se oli pukeutunut sellasiin mielisairaala kledjuihin. No mä jatkoin ihan normaalisti kävelyä ja vilkasin ohimennen tätä tyyppiä kunnes se hyökkäs mun kimppuun, sain lyötyä tätä turpiin ja heräsin...

Oli myös siitä jännä uni, että nukahdin ihan yhtäkkiä (siis silmät vaan sumeni) ja tää kesti about 20 sekuntia ja sitten hätkähdin hereille.

haistakaa nyt kakka, ite heräsin viideltä töihin :( huomenna sama homma uusiks. kyllä raha kelpaa, mutta kyllä tekis mieli nukkua viikonloppusin enemmän kuin 5 tuntia

haistakaa nyt kakka, ite heräsin viideltä töihin :( huomenna sama homma uusiks. kyllä raha kelpaa, mutta kyllä tekis mieli nukkua viikonloppusin enemmän kuin 5 tuntia

Unimäärä riippuu täysin siitä moneltako menet nukkumaan, ei siitä moneltako pitää herätä. Itsehän pelaan varmanpäälle ja mene aikaisin nukkumaan ja herään myöhään.

- - - Updated - - -

Lasketaanko se nukkumiseksi jos herää aikaisin, mutta siirtyy peiton kanssa sohvalle tv:n ääreen nukkumaan?

Lasketaan jos nukahdat heti.

^^Sä oot niin nuori että vipipuolta pitää ensi vähä sensuroida enneköö sut lasketaan sisään.

Kahdet sain yhen hinnalla ja otin ohennukset sekä heijastuksenestot ynnä muut hifistelyt. :D Piilareilla mennään yleensä, mut laseja tarttee välillä silmiä leputtaakseen. Jonain päivänä varmaan tarttee laserin alle mennä...

Itekki oon jo luvannut itselleni, että laserin alle menen, kun varaa ja ikää on tarpeeksi. Sinnehän ei ihan nuoria päästetä, kun silmät vielä kehittyvät...

- - - Updated - - -

Maksoin äskettäin PayPalin kautta jolloin tuli heti.

Varo vaan, koska tää vippien maailma on vaaroja täynnä.

^^Sä oot niin nuori että vipipuolta pitää ensi vähä sensuroida enneköö sut lasketaan sisään.

Sulle taitaa tämä ikäni olla ihan todellinen ongelma, kun siitä jo kolmatta kertaa kuittaat :D Enkä ole edes nuorimmasta päästä täällä :rolleyes:

Back
Ylös Bottom