Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tietoisuus siitä että jouluna on lunta pakottaa linkittämään yhden joululaulun.

Mietin että pitäiskö lähteä jouluyönä vähän kelkkailemaan...sais varmaan melko rauhassa ajella:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Chuckin kuolemasta 11vuotta ja 1 päivä. Siispä: yks maailman kovimmistä biiseistä ikinä tässä

puntman -->

Vittu ku mä jämähin tänne koneelle. Noh, olenhan mä sentään hyvää musiikkia kuunnellut, ettei nyt ihan hukkaan ole mennyt. Kai tästä vois lähteä faijalle soittelemaan. Tai ryyppäämään ja grillaamaan hartsin ja parafiinin tuoksuun :kuola:

Minä hain perusmätöt. Pullapitko, sipsit+dippi, vanukkaita, karkkia. Näin se on hyvä viettää punttimim...anteeksi, punkeron elämää ;)

Mitäs tänään suunnitelmissa?

Maistatan kamppiksilla vihdoin salmaria jota toin Suomesta reilu kuukausi sitten. Kayn varmuuden vuoksi hakemassa energiajuomaa punaisia kaloja varten koska veikkaan etta shottina ei uppoa yhta enempaa :)

En jumalauta tee enää koskaan lisäpaino leukoja, ketju petti ja suoraan 50 kiloa malmia jalalle.. Nyt kauppaan hakemaan alkoholia ja makkaraa!

Back
Ylös Bottom