Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja mulle vaan nauretaan. Myönnän kyllä että olen voinut vähän hölmöillä.

Tekeekö kaikki tänään ahkerammin töitä vai minkä takia pakkis on niin kuollut tänään? :D
Mulla ainakin on ollut pienehköjä starttivaikeuksia ja keskittymiskyvyn puutetta.
Lisäksi minua ei ole kovin tänään edes pimeilyttänyt. Pitääköhän olla jo huolissaan :wtf:

Jos pari kuppia kahvia...

Itsehän lähdin tänään kaksi kertaa töihin, kun ensimmäinen kerta ei mennyt ns. putkeen. Toisella kerralla piparkakkutaikina suorastaan huusi pakastimesta mun nimeä kun olin lähdössä, joten huomattavasti parempi tämä toinen kerta.

Ei saatana miten hauskan näköstä nopeutettuna kun yhet hiipparit käy tuikkaamassa sen tuleen ja sit onkin palomiehet ruippimassa jo vettä sinne :lol2:

Melko nätisti roihahti kyl.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Laaaaaaarrryyyyyy!! :rock: :dance2: :rock:

e. jmathur123 1 kuukausi sitten
for a while i thought there was no drummer, oh wait here he is at 5:54

:D Paras kommentti..

Paljo siistimpi kostyymi ku Drummeretten perus goottihorolookki :D

:rock:

Noup, ei täällä duunia tehä, saikulle loppuviikoks.
Yläselässä on niin iso finni, että luulin jo että trapsitki on jumis kun sattuu kättä liikuteltaessa. Mut siis en mä sen takia oo saikulla..

Ei pyge, ku kyykky tännää vielä ja huomenna käjet.

Oon nyt koittanu rajottaa vähä tuota juomis hommaa. Oon pyrkiny siihen, että juon vain viikonloppuisin ja joskus yritän jopa pitää selvän vklp:n. Vaikka vittuakos sitä, ku inttiki kohta alkaa ja siellä on heti edessä 3viikon gines...

Back
Ylös Bottom