Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä päin on jotkut helvetinmoiset sotaharjotukset. Liekö varautuvat ryssien tuloon. hehe... Idiootit.

Epäilen että raaka röyhtäsy kun kettu vetäs suklaajäätelöt huiviin ennätysmäisellä ahneudella.
Joo, sepä se taisi ollakin. Tosin jäätelöä en syönyt. Leffoissa sorruin muutamaan suklaapalaseen, sen jälkeen vielä syömään ja kaffelle.
Kyllä nyt kelpaa pötkötellä pulleroisella pikkumassulla sohvan kulmassa :)

Olen niin kännissä, mut silti oli viestiketju aamu juttu tai ilta juttu, niin vittu ärsyttää kun joka aina kirjotta että hei söpöliinit, siis joku tolkku, en o kattonnu, ni jos se on joka ämmä joka ton aina kirjoittaa, ni sit se menis, jotenkin läpi. mut kuitenkin, ajatelkaa nyt ittekii, Hei Söpöliinit. se kuulostaa heteroilta jotka salin saunassa kattoo liian alas, koska tunnettuahan on että ukot salin saunassa ei kato kaulasta alaspäin, siis hyi helvetti, kuka haluaa kattoa niit roikkuvia karvasia löllöjä.

Joten nyt se söpöliinit pois - ja taas tulee Tarkemolle huutoa tästä känniviestistä.........................

^ Ei helevetti :hyvä: En tajunnu tuosta mitään :D

Se johtuu siitä että olet, selevinpäin..
Heleveitn yksin kertanen juttu, joka menee heti tajuntaa, ilman että aletaan vetää tästä jutusta kolmekymmentäyhdeksän taistelu viestiä.

joten kuuntele Beach Boysiä ja vedä hyvät yö unet, toivottaa, Aika seetanan sekasin ja kännissä oleva TARKEMO!

eivittupilluniii x)

Täytyy pistää tohon basistiin vähän kuria ja pistää opettelee Larryn Pow :lol2: Yks maailman viihdyttävimmistä musiikkipätkistä :lol2::lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Ei helevetti :hyvä: En tajunnu tuosta mitään :D

Se ettet ymmärtänhyt mun viestä, on syynä se että olet helevetin selvinpäin.
Mut kaks asiaa - kuunnelkaa Beach Boysiä ja menkää nukkumaan. Se on helvetin hyvää nukkumis musaa, ja myöskin kovaa bile musaa.
Mut ei täs kummempaa, hyvät yöt ja jos tulee vielä jotain kysyttävää, niin antaa tulla, niin minä vastaan kuunnellen Beach Boysiä, Hyvää yötä, TARKEMO

Eksyin tällasen uuden kappaleen pariin, jostain syystä tuli mahdottoman suuri tahto vetää kunnon kännit. Ikävä kyllä on vasta keskiviikko :(

Erikoista, mulla meinas vähän mielihalut tohon ganjan suuntaan. No kai se on lähettävä vastuullisin mielin töihn vaan.

Kato joo varaslähtö tuli...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom