Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Klassikko on hakee 23. päivä lähimmältä huoltsikalta kiireessä joku rengasavain ja pullo Lasolia, hyvää joulua.

Arvostaisin.

Tästä tulikin mieleen, että jokohan tänään jaksais/muistais irrottaa auton akun... Oletettavasti kuljen auton ohi, tajuan etten muistanut avaimia ja ajattelen, että "huomenna".

Ai että olis kiva kun joku jaksais käydä kaupassa! Annoin koiran hoitoon, heräsin puolen päivän jälkeen ja katsoin Salkkarit, siis minä:D En tee tänään mitään paitsi sairastan. Onneksi mulla on piparkakkutaikinaa.

Munki pitäis ostaa joululahjoja. Onneksi ei tarvi ku pari lahjaa enää keksiä, mutta siinäki on ihan tarpeeksi. Kaikkein helpoimmalla pääsee, kun voi kysyä toiselta, mitä se haluaa ja ostaa sen mukaan.... Aina ei vaan voi.

Lol, joku nauta yritti potkia yöllä kaveria munille ku kaveri sanoi sille "sä näytät ihan Kaija Koolta, oot vaan tuplasti lihavampi". :D

Köyhät on kyl perseestä. Halveksun niitä. Heittelen köyhiä 2e kolikoilla.
"Rahaa ON!"
Ei vittu, joululahjaostokset darrassa. Ostan varmaan helvetin hyviä lahjoja.
Äijä mennyt kauppiaitten keksimään juhlaan!
Tosin joudun itsekkin kokemaan huijauksen. Pitäs kolmelle kummilapselle ja siskolle keksiä jotain ja ehkä porukoille. Vituttaa jo valmiiksi haksahtaa moiseen..

"Rahaa ON!"

Äijä mennyt kauppiaitten keksimään juhlaan!
Tosin joudun itsekkin kokemaan huijauksen. Pitäs kolmelle kummilapselle ja siskolle keksiä jotain ja ehkä porukoille. Vituttaa jo valmiiksi haksahtaa moiseen..

Oikeastaan päätin äsken että ostan lahjat vasta uudenvuoden jälkeen alennusmyynnistä. Nyt on liian darra.

Hmm, reenit vaan viivästyy ku siivouksessa meneekin yllättävän kauan aikaa ja kauppaanki pitäis ehtiä! Imuroimisessa tosin menee ihan liian vähän aikaa pienistä neliöistä johtuen, joskus olisi vaan kiva huudattaa imuria täysillä (muittenki kiusaksi). :lol2: Pyykkivuoronki oli joku pirulainen ehtinyt viiä nenän eestä. :jahas: Kaveriki aikoi viiä mut illalla vielä teelle merkkipäivän kunniaksi. :)

Joululahjojen ostaminen, eissaat.... Onkohan ihan pakko?

Jaksaisikohan kohta mennä salille tahi junppaamaan... oon tänään sluibaillut aika tehokkaasti. Maannut sohvalla ja lukenut kirjaa ja katsonut dokumentin lastenkotilapsista. Jostain syystä mun täytyy aina katsoa kaikki dokumentit 30-50-luvulla lastenkodeissa ollesta ihmisistä. Ei voi olla muuta kuin onnellinen siitä, etten ole elänyt tuolloin. Olisi munkin elämä kyllä aika paljon vaikeampaa.

En osta lahjoja. Ehkä annan siskolle vähän rahaa jos hän porukoille ostaa jotain, ni voin sit korttiin pistää omankin nimeni alle kun oon osallistunut. Örgh

Helvetti harrastin tänään liikuntaa. Tuli heti paska fiilis. Noh, ei sitä pihaa onneksi kauaa kolannut faijan kanssa kahteen mölliin. Jos sitä mässäilis loppupäivän. Kaljaa vois juoda kanssa.

Back
Ylös Bottom