Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rock the Beachiin liput - check
Hotelli n. 1 km päästä - check
Laiva reissu varattu - check
Päivä mennyt nappiin - iso plussa

Enään ei tarvis, kun kyyditys puoli hoitaa.. Mutta loppuu se hyvänolon tunne, kun yövuoro hyökkää ihan just eteen. Eikä sitä pääse kiertään..

Heittäkääs lukutoukat jotain hyviä kirjavinkkejä, parhaiten uppoaa kaikki scifi/fantasia touhut mutta myös dekkareita luen. Viimeisimmät kirjat mitä oon lukenu on A Song Of Ice And Fire sarjan kirjat mitä nyt on pihalle tullut ja sen jälkeen ollut vähän hankaluuksia innostua mistään. Mieluiten vois olla joku pidempi sarja mihin pääsis kunnolla uppoutuu, mutta myös yksittäiset kirjat on ihan ok.

^Robert Jordanin Wheel of Time -sarja? On siinäkin paikoin idioottimaisuuksia, mutta on ainakin pitkä sarja ja helvetisti tapahtumia ja henkilöhahmoja. Ite tykkään, vaikka ilmeinen ammentaminen oikeasta mytologiasta on välillä vähän ärsyttävää. Sarjan neljästoista ja viimeinen osa ilmestyy tammikuussa. Viimeiset kolme ovat eri henkilön kirjoittamia Jordanin muistiinpanojen pohjalta (kirjailija kuoli vuonna 2007)

Miksi mää en nuku vielä? :wtf: Saa kärsiä taas aamulla. Huomenna saa tän joulun ekat kinkut. :kuola:

Ooh, huomenna on lauantai. Tulee varmaan taas nukuttua noin 12h.

No pershe, mie oon töissä. Jos sais jopa ruhtinaalisesti 7 tuntia unta... jos siis meen heti. Nyt.

Ja tuota en edelleenkään ymmärrä, että miten miehillä voi riittää unta noin paljon? :wtf: Johan nyt kaheksanki tunnin jälkeen alkaa jo sängyssä pyöriä levottomasti. Kertokaa salaisuutenne! Kivahan se on palloilla rauhassa aamulla, kun kukaan ei pyöri jaloissa, toisaalta. :D

Ja tuota en edelleenkään ymmärrä, että miten miehillä voi riittää unta noin paljon? :wtf: Johan nyt kaheksanki tunnin jälkeen alkaa jo sängyssä pyöriä levottomasti. Kertokaa salaisuutenne!
Nukkuminen ja sängyssä pyöriminen on parempaa kuin olla valveilla. Salaisuus on siis tylsä elämä. Toisaalta taas minä en saa välillä ollenkaan nukuttua, kun olen tällainen unihäiriöinen tapaus.

Ja tuota en edelleenkään ymmärrä, että miten miehillä voi riittää unta noin paljon? :wtf: Johan nyt kaheksanki tunnin jälkeen alkaa jo sängyssä pyöriä levottomasti. Kertokaa salaisuutenne! Kivahan se on palloilla rauhassa aamulla, kun kukaan ei pyöri jaloissa, toisaalta. :D

Miehet antavat joka päivänä kaikkensa, 100%, eivätkä paina puolivaloilla, niin kuin naiset. En tosin ole samaa mieltä tuosta yleistyksestä, koska riippuu niin päivästä ja tapauksesta. Toisinaan itse nukkuu paljon vähemmän kuin jotkut mimmit, ja toiset mimmit nukkuvat sitten minua enemmän.

Tosin tänä talvena on lähtenyt ihan lapasesta. Viime keskiviikkona pistin herätyksen 8h yöuniin, heräsin siihen, laitoin pois, ja ilmeisesti nukahdin samantein uudelleen, koska seuraavaksi heräsin kun oli 10h taulussa.

Nukkuminen on ihanaa, varsinkin näin pimeään talviaikaan tarvitsen selvästi enemmän unta kuin kesällä, voisin vaipua vaikka horrokseen koko talveks, ei haittais :) Jos ehtis nukkua joka yö 8-10 tuntia niin <3 kesällä riittää 6-7 tuntia.

Jopas on paska kaupunni. Minähän kävin jo eilen hakkaamassa kepillä mustaa ulkosalla, yllättäen pysyin jopa pystyssä luistimilla.

On se kivaa kymmenen vuoden tauon jälkeen. Viime vuonna alottelin uudestaan =) Kävin ihan odottavaisena tsekkaamassa kaupungin siivuilta ja lupaavat ensi viikolla saada radat aikaiseksi, jei!

Back
Ylös Bottom