Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs jos kuitenkin teputtelisit perjantain kunniaksi alkoon?
Ja kohta onkin taas jo maanantai :face:
:dance:.Ja tänään sää sitte taas tykkäät reenauksesta? :D Huoh, naiset.Nii älytön pumppi tuli käsiin, että pelekäsin jo ettei mahu ennää talavitakki päälle. Onneks on vähä reilummat hihat ni mahtu kuitenki. Huh, kyllä rupes jo pelottaan.
Emmää ookkaan tulossa, se homma peruuntu :P Olin menossa kaverille, mutta muutin suunnitelmia.Rack chins :haart: saa pirunmoisen venytyksen latseihin. Vee-ille, millon oot tulossa Turgusee ja kerkeetkö silloin treenaamaan vai et?
Ja tänään sää sitte taas tykkäät reenauksesta? :D Huoh, naiset.
Ja tänään sää sitte taas tykkäät reenauksesta? :D Huoh, naiset.
Emmää ookkaan tulossa, se homma peruuntu :P Olin menossa kaverille, mutta muutin suunnitelmia.
Se ei vaan oo koittanu kyykätä tänään ;). Huoh, RHP:t (avokämmentä odotellessa)
Tulin juuri kolaamasta, onneksi on höttölunta. Muuten olisin ehkä kuollut.
Lopeta koko paska ja rupee vaikka bingoemännäks.Johan se nyt on todettu, että Kaira on RHP. Penkki on enemmän kuin kyykky. Kapea penkkikin kulkee paremmin kuin kyykky. Mikä tahansa kulkee paremmin kuin kyykky. Voi vittu kiitos beginner, nyt rupes taas vituttaan.
Kiitos, että esititte asian näin korrektisti. Kola on varmastikin liian suuri, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että minä olisin mukamas pieni.Luulenpa että teidän kolanne on liian suuri. Se ylittää roimasti ketun työntökapasiteetin.
Lopeta koko paska ja rupee vaikka bingoemännäks.
Johan se nyt on todettu, että Kaira on RHP. Penkki on enemmän kuin kyykky. Kapea penkkikin kulkee paremmin kuin kyykky. Mikä tahansa kulkee paremmin kuin kyykky. Voi vittu kiitos beginner, nyt rupes taas vituttaan.
Johan se nyt on todettu, että Kaira on RHP. Penkki on enemmän kuin kyykky. Kapea penkkikin kulkee paremmin kuin kyykky. Mikä tahansa kulkee paremmin kuin kyykky. Voi vittu kiitos beginner, nyt rupes taas vituttaan.
Odotellaan vain miten joulun jälkeinen aika näkyy taas populan lisääntymisenä salilla. :D Mitähän erikoista keksisi tämän viikonlopun suhteen...
Mites muilla on viikko vierähtäny?Mites muilla on viikko vierähtäny?