Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyhän se selkis minkä takia hunaja ja vitamiinit ei tehoa ollenkaan: mulla on pitkään muhinut poskiontelontulehdus. Että ei tarvii ennen joulua sitten reenata yhtään mitään. Lääkäri sanoi, että tiesitkö että ylikunto altistaa tällaisille kierteille, että sinun tapauksessa tämä tauko on vain hyvä asia:jahas: Se alkoi ensin sanoa, että kun kuuri on alkanut kunnolla tehota, voit alkaa reenailla, mutta kirjoittikin sitten jouluun asti kieltoa tarkemmin asiaa ajateltuaan:jahas:Pahimpaan vitutukseen piparkakkutaikinaa. Ei ollut kyllä yhtään huono lounaskaan kun eilisestä jäi; lohta, suppismuhennosta, puikulaperunoita ja höyrytettyjä vihanneksia:)

Meinasin jäädä kyykky asentoon kun tein kyykkyä... noh kyl mä sieltä lopulta ylös pääsin nyt ollaan turvallisesti himassa kahvit ja välipalat vedetty naamaariin

kuuntelussa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
http://suur-arvola.net/index.html

Suur-Arvola on rakennushanke, jonka tavoitteena on perustaa Suomeen kokonaan uusi, itsenäinen kaupunki, joka ei majoita pakolaisia tai maahanmuuttajia. Tarkoituksena on palvella Suomen kansan toiveita ja antaa suomalaisille asuinympäristö, jonka he voivat itse valita.

Suur-Arvolassa on mahdollista elää ja selviytyä melkein minkä tahansa globaalin uhan kohdatessa, hyvänä esimerkkinä vuoden 2011 alkupuolella sattuneet tuhot Japanissa.

Voiko tämä olla totta!?:hyper:

Back
Ylös Bottom