Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ookko hesas vai? Juu viskiä vaan.

En. Mie oon jossain Gyllenbergien vanahasa mettästysmökilä...

Vähän jos on lunta. :D

Lagavulin.. :kuola:

Vähän vähän. :wtf:

En mie oikein noita viskejä tai alkoholeja ymmärrä, mutta pitäähän sitä olla sellanen sosiaalinen eläin. ;)

Jee -19 astetta! Auton huohotinputki jäässä, oli mukava yllätys kun starttas kaaran käyntiin ja veti konepellin auki, sylkäisi mittatikun rööristä öljyt silmille, on tämä nyt touhua jos autotkin jo räkii silimille...

Huomaa taas että talvi on tullut, mä olen viime päivinä joutunut konsultoimaan jo useampaa pakkasen aiheuttamaa ongelmaa. Pitäis varmaan alkaa ottamaan maksua noista.

Huomaa taas että talvi on tullut, mä olen viime päivinä joutunut konsultoimaan jo useampaa pakkasen aiheuttamaa ongelmaa. Pitäis varmaan alkaa ottamaan maksua noista.

Tien vierustoilta tän talven tulon huomaa hyvinkin, meinaan on autoja sen verran hyytynyt tuonne :D Viimepäivien aikana sattunut että meisselistä akku sanoi sopimuksen irti, bemarista kanssa ja nyt tuo ranskalainen räki öljyt silmille.. Ainiin jäi mulla käsijarrukin päälle.. Irtos tosin kun vähän aikaa ajaa täryytti.

Kiva käyrä puntilla ku sielä on niin vilpoonen ettei tuu eres hiki ku vääntää.

Meijän salilla oli erehytty laittaan lämmöt päälle. 19 asteen helteessä meinas tulla kuuma ennen kuin ees lämmitteli.
Kotona onneksi saa paleltua sydämensä kyllyydestä. Ihanaihana talvi.

Melko yllättävää, kuulin ton sanan tänään töissä ja olin varma että sillä on jokin ruokoton kaksinaismerkitys.

Ihanaa juu että on talvi, ja ihanaa jos tulis valkoinen joulu, mutta vielä ihanampaa olisi jos voisi nauttia siitä talvesta niinkoin oven ulkopuolella:jahas:

Viimeksi muokattu:
Sä et oo vielä kokeillu sitä viinaa lääkkeeksi? Siis kunnolla, ei mitää kotona villasukat jalas tissuttelua.

Mä meen syömään maksalaatikkoa. Bon apPetite.

Ihanaa juu että on talvi, ja ihanaa jos tulis valkoinen joulu, mutta vielä ihanampaa olisi jos voisi nauttia siitä talvesta niinkoin oven ulkopuolella:jahas:

Joko kävit ostamassa Jägeriä ja hunajaa? Hitto, unohdin ite ostaa lisää hunajaa... No, entisillä pärjää vielä hetken.

Nyt kun jaksais irrottaa perseensä hetkeksi ja lähteä liikkumaan. Mutta minä kuuntelin tänään radiota ja tämän biisin jäin kuuntelemaan vähän tarkemmin. Nyt se soi repeatilla. Minä tykkään Pinkistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pikkusen pistää vituttamaan perässä roikkujat kun ajelee. Joku keski-ikäinen mies roikku perässä, ensin kaahasin vaan karkuun, mutta valoissa tuli taas aivan perään kiinni ja kun lähdin liikkeelle niin aivan perseessä kiinni, vaikka ajoin kaheksaakymppiä kuuenkympin alueella. Piti tehä pieni jekku ja polkasin jarruja, että vauhtikin vähä hidastu, (varmaan olis riittäny pelkkä jarruvalojen väläytys). Se melkeen pasko housuun, mutta pitipä kunnon turvavälin sen jälkeen! :D

Toivottavasti oppi jotaki :evil:

Onko täälä kaikki naiset vilukissoja?
Kehräsin.

Mutta minä kuuntelin tänään radiota ja tämän biisin jäin kuuntelemaan vähän tarkemmin. Nyt se soi repeatilla. Minä tykkään Pinkistä.
Mulla soi sama biisi myös tänään päässä. Minäkin tykkään Pinkistä. Siis samiksiiiiiiii :D

Tuskanen tai ei, meneppäs nyt blogia kirjoittamaan - hop hop! ;)

Done!

Pikkusen pistää vituttamaan perässä roikkujat kun ajelee. Joku keski-ikäinen mies roikku perässä, ensin kaahasin vaan karkuun, mutta valoissa tuli taas aivan perään kiinni ja kun lähdin liikkeelle niin aivan perseessä kiinni, vaikka ajoin kaheksaakymppiä kuuenkympin alueella. Piti tehä pieni jekku ja polkasin jarruja, että vauhtikin vähä hidastu, (varmaan olis riittäny pelkkä jarruvalojen väläytys). Se melkeen pasko housuun, mutta pitipä kunnon turvavälin sen jälkeen! :D

Toivottavasti oppi jotaki :evil:

Se vasta onkin vituttavaa, kun rekka roikkuu ihan perässä ja on jossain valoissakin ihan kiinni. Onneks sä noudatat nopeusrajoituksia ainaki ;)

Back
Ylös Bottom