Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakkanen 1 - thyer 0

Kovin uhmakkaana olin aamulla lähdössä, ajattelin olevani pukeutunut jotenkin lämpimästi. Polviin asti ulottuva lämmin lempparitakki, muhkea kaulahuivi naaman eteen, pipo ja lapaset. Sekä rumat mutta ah, niin lämpöiset feikkiuggit. Kaistaletta kenkien ja takin helman välille jäi n. 25cm, koko matkalla en voinut ajatella mitään muuta kun sitä, että tuo osa jaloistani jäätyy. Ensin tuli pistely, sitten lähti tunto. Lisäksi silmäluomet jäätyivät. Samoin sormista lähti tunto. (paska ääreisverenkierto, en ole tavannut lapasia jotka lämmittäisi)

Huomenna uusi yritys, tarkoitus koeajaa ensimmäistä kertaa tänä talvena toppahousut. Ja laittaa kahdet lapaset päällekäin. Silmäluomille en voi mitään, en minä silmiäni voi peittää :jahas:

Käsi pystyyn ketä tämä kiinnosti. Minua ei ainakaan.

Ei ollu yhtään kylmä aamulla. Laitetaan sitä vaatetta päälle.
Ei mullakaan tuolla ulkona ongelmaa ollut, oikein kunnon tundravarustus päällä.
Täällä officen puolella joku on ilmeisesti päätynyt lämmittämään harakoita ennemmin kuin kettuja, hmph.

Suurta iloa saan niistä korkokengissä ja jakkupuvuissa ilman päähinettä tai huppua sinisenä tärisevistä toimistosihteerikalkkunoista. Muhaha. Olin innoissani kun sain aamulla laittaa talvitakeistani sen muhkeamman päälle!

Kyllä! Lähestulkoon vitutti, että juna ei ollut myöhässä. Meinasin lähteä siinä toiseksi lämpimimmässä takissa, mutta kävin kuitenkin hakemassa aamulla untuvatakin kellarista.

Mäpä tarkenin pyöräillä kakkostakis. Eikä ollu lähellekkää kylymä. Ei tosin ollu pakkastakaa, ku 16. Ja ku on töis villasukat niin johan tarkenoo. Ja ku on ny menos kolmas kahviton päivä niin kyllon hyvä olla, ku ei oo vetäny sitä myrkkyä.

Saa pakastaa ihan rauhassa kun voi vain vetää vilttiä päälle :D Ei ole pakko lähteä juurikaan mihinkään vielä ainakaan viikkoon.. paitsi jääkaapille :D Jotain etuuksia siitä on kun pakotetaan olemaan töistä pois pari viikkoa.

Eihän se auto nyt tietenkään voi lähteä käyntiin kun on ollut koko yön lohkolämppärissä ja ulkona on jopa 10C astetta pakkasta. Voi hevonvitun kuustoista.

Eihän se auto nyt tietenkään voi lähteä käyntiin kun on ollut koko yön lohkolämppärissä ja ulkona on jopa 10C astetta pakkasta. Voi hevonvitun kuustoista.

I feel you man, tuo on niin perseestä :D Varsinkin jos on kiire :rolleyes:

Hoho! Tulipa laitettua hyvään aikaan webasto autoon. Ei tarvihde paljon pakkasesta välittää, kun aamulla hyppää lämpöseen autoon!

Töissä jotku itki, että oli vittumainen ajaa kylmällä autolla. En ymmärtäny tuskaa... Miulla oli eeberi taikonu autoon mittarin mukaan pyydetyn 21,5c.

I feel you man, tuo on niin perseestä :D Varsinkin jos on kiire :rolleyes:

Päivä senkuin paranee. Kaveri kävi antamassa virtaa, sain auton käyntiin ja peruutin sen oven eteen. Kotiavaimet oli luonnollisesti kiinni autonavaimissa, eli sen enempää ajattelematta sammutin auton, jonka jälkeen se ei taas lähtenyt käyntiin, enkä kaveriakaan enää saanut kiinni. Eipä tartte selvästikkään mennä salille.

Töissä jotku itki, että oli vittumainen ajaa kylmällä autolla. En ymmärtäny tuskaa... Miulla oli eeberi taikonu autoon mittarin mukaan pyydetyn 21,5c.

Eilen ku olin salille lähössä, annoin Webaston pöhistä sen aikaa kun rauhassa putsailin lumet auton päältä ja skrapasin lasit puhtaaksi. Pakkasta oli 15 astetta ja lämmitin päällä kymmenisen minuuttia, mutta niinpä vain lämmintä rupes puskemaan sisälle heti startin jälkeen. :)

Ajattelin hieman piristää itseäni ja maksaa laskuja, mutta tilinsaldo ei riittänyt edes vuokranmaksuun. Hell yeah tää on mun päivä.

Muusikon viikon alotus. Pullaa ja kaljaa. Käykö kateeks?

image-2484102415.webp

Töihinlähtö jotenki jännästi mielekkäämpää tänää :rolleyes:

^Ei. Tympeän näkönen kuppila, ei eres naisia!

Tommosta tunnelmallista kynttiläillallista olimma viettämässä.

kuva.webp

Back
Ylös Bottom