Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Talvi on hienoutta.

cc886b0ff0f956408ad745623a462e78a6645779.webp

Onni on olla omistamatta lämpömittaria. Kuvittelin illalla, että on ehkä 5-8 astetta pakkasta, ihmettelin ku nenä jääty. Kävi ilmi, että asteita oliki -14... Ei ihme, ett nenäparka oli kylmissään.

Voi vitun selkä saatana.... Kuhan pääsis ny vaan jollekki ammattilaiselle näyttää sitä...

Ulkona -22.8.

Prkl. Treenaamaankaan ei vielä pääse.. Eikä kauppaan. Eikä oo ees nälkä. Se on kun joutuu nukkumaan yksin. :(

Prkl. Treenaamaankaan ei vielä pääse.. Eikä kauppaan. Eikä oo ees nälkä. Se on kun joutuu nukkumaan yksin. :(

Eiku prhn. No yksin nukkumiseen nyt on tottunu. Mun nyt ei tarvii ennen puolta päivää noustakaan mut yritän kyl silti uudestaa. Yksin valvominen on hanurista koska se menee tietokoneella nakuttamiseks kuitenki. Nukkuminen on mahtavaa.

Varhais huomenta.

Nelisen tuntia tuli vedettyä "painajaisia", mutta riittäänee kyllä, kunhan ei tule tavaksi, mutta lievä uniongelma tässä on kyllä kohdallani taustalla.
Mulla alkaa työttömyyslistojen kaunistamiskurssi yhdeksältä, ajattelin että oisko sitä maastaveto terässä jo seitsemältä, silloin olis jo treenit tältä päivältä tehty ja sieltä sitten kurssille puhumaan paskaa ja varmaan on tilaa 408 neliön salilla siihen aikaan.

Mut ans' kattoo nyt, kuinka virkeä olen seitsemän maissa, mutta jos tulee menemään aamuisin treenaamaan, niin aina tulee kyllä vähän tehostettua treeniä kahdella kofeiinipillerillä ja siihen vielä yksi energiajuoma.

Viimeksi muokattu:
Ja sit fillarikamat päälle ja ulos mankeloimaan..maistuu! Aivan parasta tossa on, kun pääsee duuniin kuumaan suihkuun. Alkaa duunipäivä suht hyvillä fiiliksillä, suosittelen! :j

Toivottavasti tää on vika yö kun herään siihen aikaan että pääsen kirjoittamaan tähän ketjuun :D Miten mie voin olla näin väsynyt ja silti en saa unta

Back
Ylös Bottom