Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joutuiko sitten äiti ajamaan teidät sieltä pois? Ja mikä vika on lumipyryssä ajamisessa, sitä kun on tiedossa tässä seuraavat 5kk.

Ei minua lumipyry haitannut, äitiä haittasi. Se rupesi kiljumaan jokaisen vastaantulevan auton kohdalla, (lumi pöllysi niin ettei nähnyt hetkeen mitään aina auton ohittaessa) lisäksi kello oli vasta kahdeksan aamulla, joten oli todella pimeää. En jaksanut kuunnella pidemmän päälle sitä neuvomista ja huutamista, joten tarjosin tälle mahdollisuutta ajaa itse, kun minun kyydissäni kerta niin pelottaa :D Ei kyllä suostunut ajamaan, joten kyllä minä meidät pois sieltä ajoin, pidettiin vaan pientä breikkiä bussipysäkillä :rolleyes:

Kyllä sitä monesti miettii, jos lähtisi dippatyötä suorittamaan etelämpään, mutta jostain helvetin syystä kaikki parhaat dippatyökohteet, ovat pohjoisessa. On se helvetti kanssa.

Ei minua lumipyry haitannut, äitiä haittasi. Se rupesi kiljumaan jokaisen vastaantulevan auton kohdalla, (lumi pöllysi niin ettei nähnyt hetkeen mitään aina auton ohittaessa) lisäksi kello oli vasta kahdeksan aamulla, joten oli todella pimeää. En jaksanut kuunnella pidemmän päälle sitä neuvomista ja huutamista, joten tarjosin tälle mahdollisuutta ajaa itse, kun minun kyydissäni kerta niin pelottaa :D Ei kyllä suostunut ajamaan, joten kyllä minä meidät pois sieltä ajoin, pidettiin vaan pientä breikkiä bussipysäkillä :rolleyes:

Vanhempia on aina niin mukava kuskata :haart:

Tänään muuten The Prestige telkkarista. Katsomisen arvoinen pätkä, tiedoksi kaikille, jotka eivät ole nähneet.

väärä ketju.

Huhhuh onpa täys olo. Hetken jos vaan möllöttäis sohvalla, sitten pitäs kai ruveta jonkinlaista lihashuoltoa puuhastelemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sain paskahalvauksen kun lagasin keittiönpöydän ääressä ja katselin ulos. Rekisteröin vain sen, että taivas yhtäkkiä värjäytyi puna-vihreäksi. Unohdin kaupunkini joulukadun avajaiset sekä ilotulituksen. Hiton hämmentävää.

Back
Ylös Bottom