Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ohoh vipit on menny ku meinasin treenipäivyriä laittaa.. Täytyypi ostaa uudet.

Ja samantien ostinki 24kk :)

Voe helevetti mikä päänsärky. Korvat soi, päätä vihloo ja limaa rööreissä. En oo tilannu tämmöstä! Pitäis nousta ylös ja lähtee kattoon muksujen perään etteivät naulaa toisiaan lattiaan tms mukavaa...

Tekis mieli käydä ostaan suklaajoulukalenteri. :P Ei varmaan moneen vuoteen oo ollu minkäänlaista. Kai nyt kolmikymppinen saa joulukalenterin ostaa?

Revittyjä farkkuja en kuulemma saa pitää enää. Äiti oli innoissaan, kun lähettiin kauppaan: "ÄÄäääääää. ET kyllä laita noita laitat ehjät housut, aikuinen ihiminen!!!!!!" :rolleyes:
Myös joku mummo osoitteli minua Cittarissa ohikävellessään ja katteli: "näkyykö paljas iho". Ei mun reisiä kyllä palellu pätkän vertaa... Naama ja sormet oli vähä jäässä,
ku oli yli kymmenen astetta pakkasta ja tuuli hirviästi. :jahas:

Mää tartten uuden tyynyn, muuten niskat sanoo heihei. Jospa tän päivän pyhittäis pienesti shoppingille... Pyykkikonneen pistin jo ulvomaan ja muutenki oon hyppelehtiny virkkuna pitkin kämppää. :D

Huomenta rappiokakat. Jahas, se ois hirviä päivä tänään. Joutuu lähtee ulos.

[video=youtube_share;Zk5YVykKkQQ]http://youtu.be/Zk5YVykKkQQ[/video]

Kohta lounas naamariin ja salille. Onneks ei tota lunta pyrytä täällä enään niin paljon, mitä eilen ja tietkin on aurattu.

Vitut, ku aamiaista. Ja sitte kylille norkoilemaan.

Tekis mieli käydä ostaan suklaajoulukalenteri. :P Ei varmaan moneen vuoteen oo ollu minkäänlaista. Kai nyt kolmikymppinen saa joulukalenterin ostaa?

Revittyjä farkkuja en kuulemma saa pitää enää. Äiti oli innoissaan, kun lähettiin kauppaan: "ÄÄäääääää. ET kyllä laita noita laitat ehjät housut, aikuinen ihiminen!!!!!!" :rolleyes:
Myös joku mummo osoitteli minua Cittarissa ohikävellessään ja katteli: "näkyykö paljas iho". Ei mun reisiä kyllä palellu pätkän vertaa... Naama ja sormet oli vähä jäässä,
ku oli yli kymmenen astetta pakkasta ja tuuli hirviästi. :jahas:
.

Me ollaan se sukupolvi joka ei vanhene koskaan :D:D

Motivaatiota kauheesti jumppaamaan, mutta roppa on taas siinä kunnossa tän viikon reeneistä että hyvä kun oman perseensä pystyy pyyhkimään.
Kai sitä vois keskittyä syömiseen ja liimata sohvan selkään.

Back
Ylös Bottom