Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna. Perjantait ovat yleensäkin vähä paskoja päiviä juoda. Mutta voihan sitä perjantainaki, jos tietää, että myös lauantaina juodaan. Lauantait on parhaita päiviä ryypätä. Varsinki ku töissä olin, nii ei ois voinu kuvitellakaan ryypätä perjantaina. Ois sammunu jo alottelujuomista.

Mitäs väliä sillä on koska sitä sammuu? Eikös pääasia oo että on kivaa ryypätessä? Aika amatöörimäistä touhua jos ei energiaa riitä ryyppäämisee vaikka viina muuten kiinnoistaa... :rolleyes:

En tajua miten voi edes olla tällästä paskaa kuin tää päivä. En muista koska olisin ajanut tollasessa kelissä, että auto on enemmän pois hallinnasta kuin hallinnassa ja koska olisin itkenyt näin paljon ihan puhtaasta vitutuksesta. Mulla piti olla hautajaisvapaa, mutta tulikin pakollinen palaveri, jonka lopussa työtapaturmaisesti kollegan toimesta hajosi puhelin, en edes päässyt koko hautajaisiin, koska istuin noin tunnin jossain helvetin ketjukolarissa, en pystynyt ilmoittamaan kenellekään missä olen koska ei ollut sitä vitun puhelinta, oon syönyt vaan rahkan ja karkkia koko päivänä ja kello on seitsemän illalla, en saanut autoa takaisin tietenkään siihen vitun parkkipaikalle koska siinä oli polveen asti lunta, lapioin sen toista kertaa tänään mustassa jakkupuvussani ja lopulta pyysin naapurin peruuttamaan mun auton kinosten välistä siihen koloon. Kiitos että sain oksentaa tämän. Jatkakaa iloisemmilla asioilla. Mulla ei muuta kuin vmp.

Huomenna. Perjantait ovat yleensäkin vähä paskoja päiviä juoda. Mutta voihan sitä perjantainaki, jos tietää, että myös lauantaina juodaan. Lauantait on parhaita päiviä ryypätä. Varsinki ku töissä olin, nii ei ois voinu kuvitellakaan ryypätä perjantaina. Ois sammunu jo alottelujuomista.

Jos lauantaina juo niin tsägällä keskiviikkona elävien kirjoissa. Ikä ei tule yksin.

Vihdoinkin vappaa viikonloppu! Me likes! :dance:

Back
Ylös Bottom