Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taidanpa lähteä nelivetoa testailemaan, jotain asiaa kun olis ainakin olevinaan ainakin tonne kaupungille. Vaikka tuskinpa tääläpäin mitään erikoisempaa hämminkiä yks lumisade aiheuttaa...

Hittovie... SE ON OHI NYT!!! :rock:

Viimeiseen minuuttiin asti tuli juostua kiirellisten työtehtävien parissa, tyypilliseen perjantai tapaan, mutta pääsimpäs karkaamaan portista ulos! Neljän ja puolen vuoden kamppailu on siis vihdoin ohitse, olitila on aika sanoinkuvaamaton. :D Ja kohta reissuun, toivottavasti lennot kulkee normaalisti...

Eiköhän ne paremmin kulje ku toi VR, mitä tästä nyt on saanu selville :rolleyes:

Talvi tuli palellutti kyrvän pään, lumikinos vitun peitti trallallaa...

Niin kaunista...

Jotain se eilinen rokotus kyllä reenissä vaikutti.. Ei vittu jaksanu tehä yhtään niin isoilla painoilla haukkaa ku viime viikolla :( Mutta pumppi oli megalomaaninen ja kädet oli isommat ku viime viikolla! Kohta rikotaan 40sentin raja, jos ei oo jo rikki :)

E: on kivaa olla tämmönen tappi, niin lihakset näyttää isommilta :D

Lähdin kotoa 11.45 ja oon päässy jo Tampereelle :D aika hienoo että jatkoyhteyskin on tulossa Helsingistä joten taas odotellaan. Hain suklaata. Vieläkin jaksaa vähän hymyilyttää.

Oliskohan hesalaiset oppineet huomiseen mennessä taas vähän tota talviajoa, kun täytyis siel varmaan piipahtaa. Örgh

Tuulee kivasti. Thank gaad on siisti sisätyö. Tai jouduin kyllä tänään olemaan reilun 20min ulkona mutta selvisin siitä.

Viikonloppua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo kyllä närästäis olla ulkotöissä. Hyi helvetti.

Pitäis viel jaksaa viikon viiminen työrypistys. Blöh

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin kaunista...

Jotain se eilinen rokotus kyllä reenissä vaikutti.. Ei vittu jaksanu tehä yhtään niin isoilla painoilla haukkaa ku viime viikolla :( Mutta pumppi oli megalomaaninen ja kädet oli isommat ku viime viikolla! Kohta rikotaan 40sentin raja, jos ei oo jo rikki :)

E: on kivaa olla tämmönen tappi, niin lihakset näyttää isommilta :D

Hymyile sä vaan siellä... Mä oon 188 ja kaikki lihakset näyttää pieniltä :(

"Junassa on ravintolavaunu." Vieläköhän siellä on viinaa vai onko kaikki jo vitutuksessaan ne juonu? Taitaa olla parempi etten siihen soppaan nyt lähde vaan otan mukavan asennon ja pistän silmän kiinni. Ja sitten toisenkin silmän.

^^ Sama homma. Tänään armottomat lärvit :kippis1:

Huomenna. Perjantait ovat yleensäkin vähä paskoja päiviä juoda. Mutta voihan sitä perjantainaki, jos tietää, että myös lauantaina juodaan. Lauantait on parhaita päiviä ryypätä. Varsinki ku töissä olin, nii ei ois voinu kuvitellakaan ryypätä perjantaina. Ois sammunu jo alottelujuomista.

Back
Ylös Bottom