Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites ku mulla on huomenna tarkotus käydä se inttipiikki ottamassa, niin niitten piikkien jälkeenhän tuppaa aina vähän kipeeks tulemaan, nii onko muilla tullu kausilunssarokotteesta kuumetta tai muuta köhää? Ois lauantaina kaverin lakkiaiset ja pitäs olla kupituskunnossa...

African treatment for headaches:D

Voivittu noita äänitehosteita:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mites ku mulla on huomenna tarkotus käydä se inttipiikki ottamassa, niin niitten piikkien jälkeenhän tuppaa aina vähän kipeeks tulemaan, nii onko muilla tullu kausilunssarokotteesta kuumetta tai muuta köhää? Ois lauantaina kaverin lakkiaiset ja pitäs olla kupituskunnossa...

Korkeintaan illalla kuumetta ja seuraavana päivänä.

En nyt tarkalleen tiedä mistä rokotuksesta on kyse, mutta kun mulle annetti sikainfluessa rokotus nii ei siitä mulle ainakaan mitää muuta tullu ku vitun kipee käsi joillakin taas nous kuume.

E: Eli ei niistä rokotuksista välttämättä kipeeks tuu ainakaa jos vastustuskyky on hyvä

Huh, onneksi on jo tiistai. Kova pohdinta päällä, että koittaisiko kamppailla viikonloppuna ja olla selvinpäin.

Mää en oikeasti enää edes jaksais dokata mutta minkäs teet kun on pikkujoulukausi. Niin ja muuttaakin pitäis. ja tavarat pakata. Semmosta.

My head is gonna explode, beware! Ei oo ihmisen elämää näin raskaat työpäivät! Saa lakaista viemäriin jos aivojen palasia leijuu jossain. :D

Stressaa vähän tää koulunkäynti. Huomenna olis muutama näyttökoe ja sen jälkeen taas reissun päälle ja nokka kohti pohjoista. Pitää varmaan matkalla jo narauttaa pullo auki. :dance2:

My head is gonna explode, beware! Ei oo ihmisen elämää näin raskaat työpäivät! Saa lakaista viemäriin jos aivojen palasia leijuu jossain. :D

No perkele. Minä olen aamu seiskasta asti painanu ja vasta lopetin. Semmosta hommaakin mitä neiti ei suostuis tekee tuntiakaan.

Se olisi 3 päivää jäljellä töitä... :dance2:

Ja olo alkaa olemaan taas kuin innostuneella piikkisialla, tekisi mieli tassuttaa ympyrää ja hyppiä. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tällä viikolla 2 päivää töitä, ens viikolla 3, sit 2 ja lomaa salilta! Jes.

Vihdoinkin saan pyyhkiä salin mielestäni, hemmetin hienoa! En katto edes salille päinkää, paitsi jos se on hyvä. Jää nähtäväksi :D

Tällä viikolla 2 päivää töitä, ens viikolla 3, sit 2 ja lomaa salilta! Jes.

Vihdoinkin saan pyyhkiä salin mielestäni, hemmetin hienoa! En katto edes salille päinkää, paitsi jos se on hyvä. Jää nähtäväksi :D
Alkaako oleen takki tyhjänä salin osalta? Ei sillä, onhan sulla ollu henkisesti raskaita rääkkejä ku oon päivyriä vilkuillu, aina kun yrittää ylittää ittensä ja parantaa niin turhautumia tulee.

Alkaako oleen takki tyhjänä salin osalta? Ei sillä, onhan sulla ollu henkisesti raskaita rääkkejä ku oon päivyriä vilkuillu, aina kun yrittää ylittää ittensä ja parantaa niin turhautumia tulee.

Ei kyllä. Mielelläni meen salille, katoin vaan että hotellin sali ei oo häävi. Ylätalja, vähän kässäreitä ja pari vatsalautaa. No netin kuvat ei välttämätä anna täyttä varmuutta. Joissakin on ollut parempi sali kuin kuvista uskoisi. Toisaalta rannalla kävelyt kruunaa kyllä hienosti lomaa. Ja toisaalta hyvä että salilla ei oo liikaa rautaa, tavaraa tai muuta niin eipä tuu tosissaan reenattua.

Tilasin taulun PosterPlease sivulta 08.11 ja tänään tuli viesti, että kuvaa ei voi tehdä koska on liian pieni ja tarvitsevat 3812x2878 olevan kuvan. Huhhuh kuinka nopeaa palvelua.. :jahas:

Ei kyllä. Mielelläni meen salille, katoin vaan että hotellin sali ei oo häävi. Ylätalja, vähän kässäreitä ja pari vatsalautaa. No netin kuvat ei välttämätä anna täyttä varmuutta. Joissakin on ollut parempi sali kuin kuvista uskoisi. Toisaalta rannalla kävelyt kruunaa kyllä hienosti lomaa. Ja toisaalta hyvä että salilla ei oo liikaa rautaa, tavaraa tai muuta niin eipä tuu tosissaan reenattua.
Niin justiinsa. Mä oon kans kuullu hyvää noista ulkomaan saleista, tangot ei ihan samaa mihin on Suomessa tottunu ja +150kg rautamääräänki joutuu kuulemma haaliin kaiken korvarengasta isomman :D Serkku ollu kohta 3kk Kreikassa, ymmärtää kuulemma hyvin syntholin muodikkuuden sielläpäin ku ei oo rautaa niin paljo että sais tehtyä lihasta.

Back
Ylös Bottom