Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tänään vähän sellainen fiilis, että ei ole ihan terävimmillään. Olisi vissiin pitänyt nukkua enemmän, että olisi palautunut viikonlopusta. Onneksi koko päivä on pääosin tapaamisia koululla, niin paskaahan minä jauhan vaikka unissani.

Voi vittu.... 4 WordPress-sivustoa häxätty... Ei muuta kun kaikki nörttiskillit käyttöön ja saitit takasin pystyyn, V*TTU. (ois voinu mennä "VITUTTAA" -threadiinki... Mutta tuli nyt tänne...)

Ensin toki parturiin. Saadaan täältä karvojen alta kaivettua se mies taas esiin.

Salilta kotiuduttu, huippu fiilis ! Hakkasin säkkiä oikeen olan takaa, muistui vanhat nyrkkeilytreenit mieleen. Nyt on kädet arkana - sormien välissä verenpurkaumia ja rystysistä lähti nahka :puntti:

Se päivä oli siinä oli kyl tosi rento... huomenna ois taas pitkäpäivä mut se on sit sen päivän murhe.

Kahdeks salille, vielä ei tee mieli lähtee kun saa kerranki olla omassa rauhassa himassa :D

E: Vakava aihe; Saa olla aika päästään sekaisin kun tommosta menee tekemään http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012112716377906_uu.shtml :( puhun siis miehestä en pojasta

Vai että oikein 20 miinusastetta. Kai sitä pitää itselleen käydä jo etukäteen arkku lunastamassa.

No se sanoi pitävänsä taukoa Pakkiksesta ja taisin eilen viimeksi nähdä onlinessa FB:ssä.

Näinhä se oli, vastailiki tuossa.

Mulla ei oo työmotivaatiota nyt yhtää. Eikä oikein muutakaa motivaatiota, kahvin paikka vissii.

Ihan hyvä, oon odottanu koska pesis auton ja nyt on se aika! Pesulan kautta kotii tänään, todennäkösesti menee moni muuki..

Alkaa pikkuhiljaa palaa käpy. Vasta puoltoista viikkoa sitten oli kolmen viikon semiflunssa selätetty ja fiiliksissä aattelinkin että nyt voi taas treenata. No, viikko sitten tiistaina lounaan jälkeen vähän outo olo, illalla salille ja tädää, keskiviikkona sitten olikin jo kuumetta. Ja yskä ja nuha vain jatkuu. Ihan hirmukivaa. Voi kiesus että kohta kyllä lähtee ranteet juustohöylällä auki. :( Eihän tästä tule mitään!

Alkaa pikkuhiljaa palaa käpy. Vasta puoltoista viikkoa sitten oli kolmen viikon semiflunssa selätetty ja fiiliksissä aattelinkin että nyt voi taas treenata. No, viikko sitten tiistaina lounaan jälkeen vähän outo olo, illalla salille ja tädää, keskiviikkona sitten olikin jo kuumetta. Ja yskä ja nuha vain jatkuu. Ihan hirmukivaa. Voi kiesus että kohta kyllä lähtee ranteet juustohöylällä auki. :( Eihän tästä tule mitään!

Tommoset on kyl aika helvetistä, en tiedä miten selviäisin. Huonosti.. Siksi mä treenaan kipeänäkin, varmaan kuolemaksi koituu vielä tää harrastus mutta die with otomix on!

Tylsän työpäivän iloksi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mä treenasin viime syksynä kipeänä sillä seurauksella että nyt pikkuflunssakin saa pumpun hakkailemaan melkoisella voimalla ja vähän miten sattuu.
Enää en niin herkästi siis tuohon viiti lähteä. Joskaan ei mua pikkunuha vieläkään saa pysymään aloillani. Vaikka ehkä ois järkevää.
Ton kolmen viikon aikana kai koin itseni "tarpeeksi" kipeäksi vajaan viikon (eli punttijumpat oli lepo). Nyt olo on sellainen ettei tulisi mieleenkään. Hyvä että selviän hengissä postilaatikkoreissusta. Keuhkot tosin tulee paluumatkalla likimain yskittyä ulos, siinä kun on portaat ylös ja loiva ylämäki.

Näinhä se oli, vastailiki tuossa.

Mulla ei oo työmotivaatiota nyt yhtää. Eikä oikein muutakaa motivaatiota, kahvin paikka vissii.

Ihan hyvä, oon odottanu koska pesis auton ja nyt on se aika! Pesulan kautta kotii tänään, todennäkösesti menee moni muuki..

Vastan viikonloppuna auto pesuun. En jaksa uskoa, että se lumi vielä huomenna tulisi

Vastan viikonloppuna auto pesuun. En jaksa uskoa, että se lumi vielä huomenna tulisi

Mun kaara on nii älyttömän paskanen.. Oon lykännyt jo monta viikkoa :D Ja viikonloppuna hautajaiset, anoppi sanoo välittömästi jos auton kyljessä on kuraa niin ettei rekisteriä näe..

Mua palelee koko ajan. Päällä villasukat, kollarihousut ja paita, mutta silti tutisuttaa :(

Back
Ylös Bottom