Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomisesta eteenpäin taas kolme viikkoa aamusta iltaan hommia. Ei nyt jaksais tai kerkeis millään.

funny_picdump_328_640_15.jpg

Josko tästä piakkoin menisi koisimaan.

En lukenut taiten loppua.

:confused::dance2::dance2:
Selvinpäin selvitty yksistä kihlajaisista, synttäreistä ja baarireissusta :) Sainpahan muutamat kaverit turvallisesti kotiin ku Teuvolla vein :) Öitä Pakkis!

Kerro, kerro kuvastin, mikä on Teuvo? -------- Kato jäi häiritsemään.

Viimeksi muokattu:
Kello on jo miltei kolme yöllä, mutta sen takia ei kannata kenenkään hyperventiloiman käydä.

Mulla alkaa puolittainen höpö-höpö-kurssi, joko Klo: 09:00 tai Klo: 12:00. - no varmuuden vuoksi laitoin 29 euron Samsungin aamukahdeksalta piipittämään.
Tää kurssi on näitä työttömyystilastojen kaunistamis projekteja.

Pistin tossa yhdelle kurssin yksinhuoltaja-äidille FaceBookissa viestin, että josko se vois kertoo millon pitäisi kurssin ovea kolkutella, mutta hän oli ilmeisesti mennyt jo nukkumaan
Laitoin sille mun puhelinnumeron, että jos se ois niin ystävällinen että soittais mulle aamulla, mihin aikaan sinne on mentävä keskustelemaan omista vahvuuksista.

Persentele! Olis pitänyt viestitellä sille vähän aikaisemmin, mutku tuli päähän vähän liian myöhään - no ehkä se rimpauttaa!

Viimeksi muokattu:
Vittu että kutisee iho saatana... Ei saa sen takia unta. Perhana ku piti eilen käydä kylässä tutulla jolla on kissoja+koiria ja paljo pölyä. Siitä asti kutissut.

Niin niin... ne kissat ja koirat. Kyllä me tiedetään nämä pakkotoiston "kutinat"! Mitäs siellä kylässä tehtiinkään?

Joo, ehkä sitä vois tehdä jotain hyödyllistä ja vähän opiskellakin.... hmm.. Tekee mieli kahvia.

Back
Ylös Bottom