Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos millään pystyt hommaan Stigin nimmaria, niin vien sut ulos syömään! Ja toki nimmarit muiltakin juontajilta!

:D Noh, emmie niitä kehtaa häiriköidä. Jonku stunt ajajan bongasin tos äsken samassa hississä. :rolleyes:

Oo sitte ilman ruokaa! Oisin varmaanki tarjonnu jtn alku-, pää-,jälkiruoka kompinaatioita ja toki siihen drinksut ja kaikki. No nyt kävi näin :lol2:

Pah, hyvähän se on sanoa. :D No kohta pitäis lähteä tyhjentämään uudestaan messualuetta ja luovuttaa sitä ennen hotellihuone pois.

Se olis tänään vähän niinkuin mässypäivä ou-jee! Kiinalaisessa pitää ainakin käydä, sieltä nappaa helposti joku 500g rasvaa:rolleyes:

Huoooomenta. Kylläpä sitä tulee nukuttua kun valavoo.

[video=youtube_share;EtlaeFVoodQ]http://youtu.be/EtlaeFVoodQ[/video]

Se olis tänään vähän niinkuin mässypäivä ou-jee! Kiinalaisessa pitää ainakin käydä, sieltä nappaa helposti joku 500g rasvaa:rolleyes:

cheatday-distressed-grey-984-p.jpg

Pitäis tehä jotain rästiin jääneitä koulutehtäviä, kun parilta tunnilta ollut nyt poissa, ei vaan millään jaksa vaikka pakko nuo tehdä kun ei pääse kurssista muuten läpi jos ei oo kaikki tehtävät tehtyjä. Eli pakko kai sulkea kaikki houkuttimet ja tehdä nopeesti pois alta.

Pitäis tehä jotain rästiin jääneitä koulutehtäviä, kun parilta tunnilta ollut nyt poissa, ei vaan millään jaksa vaikka pakko nuo tehdä kun ei pääse kurssista muuten läpi jos ei oo kaikki tehtävät tehtyjä. Eli pakko kai sulkea kaikki houkuttimet ja tehdä nopeesti pois alta.

Pakkis on se kaikkein pahin houkutin, usko minua. Ei saa mitään tehtyä, jos tämä on auki eli laita kone kokonaan kiinni. Joskus siihen kouluunkin tosiaan kannattaa panostaa.

- - - Updated - - -

Olipa pitkät ja hyvät unet! Jos sitä kohta rääkkäämään olkapäitä ja rintaa! :puntti:

Tehty jo ja ojentajatkin olivat vielä mukana :)

No en nyt näkis että toi kovin vakavaa on. Mä sentään näin viime yönä unta että olin mun kaverin kanssa kirkossa ehtoollisella. Lähin sieltä jo kerran pois, mut sit menin vielä takasin.. Mitvit...

Kevyet 12 tunnin yönet. Ja silti väsyttää. Ja pitäisi siivota tää paskakolo. Ja oppariakin pitäisi tehdä. Tosin opparin sijaan taidan kökkiä sohvalla ja neuloa lapaset loppuun. :)

Minä viime yön unessani peittelin nigsterin ja Integrandin sänkyyni. Tai siis mä olin petaamassa mun sänkyä ja pojat makas siinä. Petasin ne sinne kaiken alle, yrittivät selittää miten Apple on ihan superhyvä ja mitä hienoa se on taas kehittänyt, jokaiseen motkotin takaisin miten sekin hieno keksintö on oikeesti keksitty jo kymmenen vuotta sitten ja Apple on vaan kopioinu sen muilta.

Back
Ylös Bottom