Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä sul oli seläs? :wtf:

Meni treenatessa viime keväänä. Olisko ollu joku välilevyluiskahus tms ja siihen päälle lihasvaurio. Kukaan ei tarkkaan tiiä vieläkään. Jonkun hermohäikän se sinne jätti ja se kohta tuntuu vieläki, mutta ei pahemmin oo haitannu.

Meni treenatessa viime keväänä. Olisko ollu joku välilevyluiskahus tms ja siihen päälle lihasvaurio. Kukaan ei tarkkaan tiiä vieläkään. Jonkun hermohäikän se sinne jätti ja se kohta tuntuu vieläki, mutta ei pahemmin oo haitannu.

Hyi saatana. Ja mä luulin, et suurin kipu maailmas on koko omalla painolla reiden ulkosyrjän rullaus viemäriputkea vasten...

Hyi saatana. Ja mä luulin, et suurin kipu maailmas on koko omalla painolla reiden ulkosyrjän rullaus viemäriputkea vasten...

Juu olihan tuo aika saatanasta. En meinaa muistaa koko hommasta muuta kun että se kipu oli sietämätöntä ja huusin ku hyeena..

Juu olihan tuo aika saatanasta. En meinaa muistaa koko hommasta muuta kun että se kipu oli sietämätöntä ja huusin ku hyeena..

No pari kertaa joudut sen kai vielä kokemaan, jos mukuloita meinaat pyöräyttää... Mä oon ollu niin onnekas *kopkop* et en oo telonu itteeni ikinä pahasti. Kovin kipu on kai ollu, kun tipuin polvilleni vetäessäni leukoja. Tanko irtos oven karmeista, kun olin just ylhääl.

No pari kertaa joudut sen kai vielä kokemaan, jos mukuloita meinaat pyöräyttää... Mä oon ollu niin onnekas *kopkop* et en oo telonu itteeni ikinä pahasti. Kovin kipu on kai ollu, kun tipuin polvilleni vetäessäni leukoja. Tanko irtos oven karmeista, kun olin just ylhääl.

Toistaseks oon suunnitellun sektion kannalla jos/kun lapsia hankin.. Mutta siitä olikin jo keskustelua toisessa ketjussa. :D

Maksalaatikko viinikastikkeessa? No, saahan sen maistumaan paremmalta tuollakin keinolla....

Eipä ku viina, viini, lasista ja maksaloota lautaselta. Viitaten päivällisiin keskusetluihin, ku ostin eilen elämäni ekaa kertaa punaviinipullon.

Maksalaatikko on hyvää!

Mennäänkö naimisiin?

:kyynel:

e.Olisinkohan mä jo pian riittävän kännis irccailemaan? Sielähän(kään) ei saa sanaa suusta selevimpäin.

:kylläsävieläjonkunlöydät:

Väärä vastaus. Oikea olis ollu :olemies,mieheteiitke: :lähekapakkaan,pokaanainen:

FB täynnä kuvia joulutortuista ja pipareista. Alkaa jo vituttamaan pelkästään ne kuvat, kun muistuttavat, että joulu on tulossa.

Klassinen on vanhanaikaasta. Nuori likka, älä sorru vanhanaikaisiin!

Back
Ylös Bottom