Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se on vissi ettei minun orkesteriin ämmiä tule. Satunnaisiin vokaaleihin korkeintaan.

Höh, eikö muka naiset saisi soittaa mitään? :( Ja just kun ajattelin kaivaa pitkästä aikaa mun vanhan casion jostain ja alkaa pimputtelemaan sillä aikani kuluksi! :D

Taas meni ylitöiksi mutta nyt viikonlopun viettoon! Eli tavaroiden pakkaamista ja siivoamista luvassa.

1344017389_Its_FRIDAY_gag.webp

- - - Updated - - -

voisko joku kertoa jonkun hyvän ojentajaliikkeen ojentajan ulomman lihaksen kehitykseen kun en ole satavarma noista:) toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan.

Ranskalainen punnerrus on hyvä massaliike.

Jooh elikkas eka kalja tässä menossa.. Katotaa montako sitä jaksaa tänää nauttia. Toivottavasti ei montaa... Vituttaa ku selkä on niin krampissa, että hyvä jos henkee saa.

Viikonloppuna saa tuulettaa päätä eri ympäristössä ja syödä hotellin aamupalaa. :kuola: Kauhia kiire ollu tänään töissä ja tuntu melkein, että pää halkeaa. :D Huomenna joutuu kyl menee aika aikaisin lentokentälle, että se pitkistä yöunista...

Viikonloppuna saa tuulettaa päätä eri ympäristössä ja syödä hotellin aamupalaa. :kuola: Kauhia kiire ollu tänään töissä ja tuntu melkein, että pää halkeaa. :D Huomenna joutuu kyl menee aika aikasin lentokentälle, että se pitkistä yöunista...

Hotelliin voisi yhdeksi yöksi kyllä mennä ihan vain aamupalan takia :D

@Sakke Onks jotain erikoista vai vaan viikonloppu mielessä?

Oikeastaan ihan normaali viikonloppu. Vähän vain ollut pitkä duuniviikko, joten viikonloppu maistuu. Onhan tossa tälläiset ''varaslähdöt'' pikkujouluihinkin tänä viikonloppuna, joten kai sitä jotain erikoistakin on. Hauiskääntöjä olisi tarkoitus tehdä vain baaritiskillä tämän viikonlopun aikana ;)

Kyllä hotellin aamupalan takia siellä vois yöpyä useamminkin. Ja onhan se kiva olla siistissä ympäristössä jonka joku toinen on siivonnut. Kenties tyynyltä löytyy namia ja minibaari on vain katselemista varten.

P.S. Ootte hämäriä.

Kyllä hotellin aamupalan takia siellä vois yöpyä useamminkin. Ja onhan se kiva olla siistissä ympäristössä jonka joku toinen on siivonnut. Kenties tyynyltä löytyy namia ja minibaari on vain katselemista varten.

P.S. Ootte hämäriä.

Kuitenkin haluat vain päästä sotkemaan, kun ei itse tarvitse edes siivota ;)

Kuitenkin haluat vain päästä sotkemaan, kun ei itse tarvitse edes siivota ;)

Jooh, reissussa tehään kaikki villisti, heti huone sekaisin ja ollaan kuin kotona. Pitäähän siivoajillakin olla sitä työtä... :rolleyes:

- - - Updated - - -

Kuka helvetti pilaa offtopic ketjun puhumalla treenaamisesta?
Vittu viikonloppu pilalla.

Kiukku, saanko treenata viikonloppuna?

Jooh, reissussa tehään kaikki villisti, heti huone sekaisin ja ollaan kuin kotona. Pitäähän siivoajillakin olla sitä työtä... :rolleyes:

- - - Updated - - -

Kiukku, saanko treenata viikonloppuna?

Tottakai saat reenata, kunhan ei tule tavaksi. :)

Ja Eemeli, saa sitten hyvän syyn treenata koko viikon kun viikonloppu meni örveltäessä. :)

Kavereilla taitaa lähteä viikonloppu käyntiin jollain helvetin Petri Nygårdilla (ainakin siitä päätellen mitä koulussa kuulin), mulla lähtee tällä:

Rakastan tota sooloa :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom