Mulla oli pikkupoikana semmonen lautapeli missä purkka oli kielletty lailla. Ajeltiin rekalla ympäri amerikkaa ja purkan salakuljetus oli kaikista kannattavinta hommaa. Jännää!
:wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli pikkupoikana semmonen lautapeli missä purkka oli kielletty lailla. Ajeltiin rekalla ympäri amerikkaa ja purkan salakuljetus oli kaikista kannattavinta hommaa. Jännää!
Pena ei löytänyt nimeään tentin läpäisseiden listalta, mutta onneksi illalla on habatreenit.Matikankoe päin persettä, kohta salille purkaa vitutusta :curs:
Matikankoe päin persettä, kohta salille purkaa vitutusta :curs:
Kasvakaa olkapäät, kasvakaa! :evil:
Kerro ihmeessä?Arvaatteko mitä!
Arvaatteko mitä!
Kerro ihmeessä?
Ostin eilen elämäni ensimmäistä kertaa punaista viintä! Ku viime lavvantaina helssingis join elämäni ekaa kertaa punaista viintä joka ei ollu pahaa niin pitää testata sama tuote myös laboratorio olosuhteissa(kotona) onko se oikeesti hyvää vai oliko kyseessä vain joku pääkaupunkiympäristön aiheuttaman kylttyyrishokki.
Uuuu, mä opin juomaan tuota punaista aurinkorannikolla -Muistoja :haart: Viime lauantaina nautin itse asiassa myös punaista juomaa helsingissä, ei ollut kyllä viintä.Ostin eilen elämäni ensimmäistä kertaa punaista viintä! Ku viime lavvantaina helssingis join elämäni ekaa kertaa punaista viintä joka ei ollu pahaa niin pitää testata sama tuote myös laboratorio olosuhteissa(kotona) onko se oikeesti hyvää vai oliko kyseessä vain joku kaupunkiympäristön aiheuttaman kylttyyrishokki.
)Oikee kunnolla maistelet että tietää onks se hyvää. Jos rupee laatta lentään niin jotai vikaa tuottees!
Kyllä. Pullo viihtyy tällähetkellä tuulikaapissani, koska eilisten lämpömittausteni perusteella juuri sielä tuulikaapin nurkassa häpeämässä on optimaalinen viidentoista asteen lämpötila. Sitte voi naukkailla sitä oikean lämpöistä tuotetta vaikkapa suoraan pullonsuusta, ku eihän mulla ny mitää viinilaseja ole :D
Kyllä se on vissi ettei minun orkesteriin ämmiä tule. Satunnaisiin vokaaleihin korkeintaan.
2h enään töitä![]()

Uuuu, mä opin juomaan tuota punaista aurinkorannikolla -Muistoja :haart: Viime lauantaina nautin itse asiassa myös punaista juomaa helsingissä, ei ollut kyllä viintä.