Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Matikankoe päin persettä, kohta salille purkaa vitutusta :curs:
Pena ei löytänyt nimeään tentin läpäisseiden listalta, mutta onneksi illalla on habatreenit.

659393.jpg

Hyvää päivää pakkislaiset jokos viikonloput ovat alkaneet? Itellä alko just hetki sitten onneks, ihan hirvee viikko ollut.

Tänää pitäis käydä läheisestä siwasta käydä kysymässä josko sinne pääsis 4-6 tunniks seuraamaan asiakaspalvelua.

Arvaatteko mitä!

Nielaisit purkan ?

Mä muuten kävin reenaas, mulla on vapaapäivä. Vaimoa meinaan halia tänään ja olla sen seurana vaateostoksilla. Huomenna bondi!

Tänään olis muute firman pikkujoulutki, mutta mulle riittää niiden naamat työaikanakin :D

Kerro ihmeessä?

Ostin eilen elämäni ensimmäistä kertaa punaista viintä! Ku viime lavvantaina helssingis join elämäni ekaa kertaa punaista viintä joka ei ollu pahaa niin pitää testata sama tuote myös laboratorio olosuhteissa(kotona) onko se oikeesti hyvää vai oliko kyseessä vain joku pääkaupunkiympäristön aiheuttaman kylttyyrishokki(hyvät pohjat).

Ostin eilen elämäni ensimmäistä kertaa punaista viintä! Ku viime lavvantaina helssingis join elämäni ekaa kertaa punaista viintä joka ei ollu pahaa niin pitää testata sama tuote myös laboratorio olosuhteissa(kotona) onko se oikeesti hyvää vai oliko kyseessä vain joku pääkaupunkiympäristön aiheuttaman kylttyyrishokki.

Oikee kunnolla maistelet että tietää onks se hyvää. Jos rupee laatta lentään niin jotai vikaa tuottees!

Ostin eilen elämäni ensimmäistä kertaa punaista viintä! Ku viime lavvantaina helssingis join elämäni ekaa kertaa punaista viintä joka ei ollu pahaa niin pitää testata sama tuote myös laboratorio olosuhteissa(kotona) onko se oikeesti hyvää vai oliko kyseessä vain joku kaupunkiympäristön aiheuttaman kylttyyrishokki.
Uuuu, mä opin juomaan tuota punaista aurinkorannikolla -Muistoja :haart: Viime lauantaina nautin itse asiassa myös punaista juomaa helsingissä, ei ollut kyllä viintä.

^Karpalolonkeroa? (juntti ei osaa nimetä muita punaisia juomia :hyper: )

Oikee kunnolla maistelet että tietää onks se hyvää. Jos rupee laatta lentään niin jotai vikaa tuottees!

Kyllä. Pullo viihtyy tällähetkellä tuulikaapissani, koska eilisten lämpömittausteni perusteella juuri sielä tuulikaapin nurkassa häpeämässä on optimaalinen viidentoista asteen lämpötila. Sitte voi naukkailla sitä oikean lämpöistä tuotetta vaikkapa suoraan pullonsuusta, ku eihän mulla ny mitää viinilaseja ole :D

e.Lisätään junttikerrointa vielä, että pullo on TIETYSTI kierrekorkilla. Onkohan avausnarahdus kossupullomainen?

Kyllä. Pullo viihtyy tällähetkellä tuulikaapissani, koska eilisten lämpömittausteni perusteella juuri sielä tuulikaapin nurkassa häpeämässä on optimaalinen viidentoista asteen lämpötila. Sitte voi naukkailla sitä oikean lämpöistä tuotetta vaikkapa suoraan pullonsuusta, ku eihän mulla ny mitää viinilaseja ole :D

Muuten tosielämän tarina yhdestä painijakaveristani. Sen polvi keräsi aina nestettä ja piti käydä vähän väliä tyhjentämässä ruiskulla. Tuskaahan se tuotti. No meni sitten veljensä kanssa kuvauksiin ja kuvausten päälle kuuli diagnoosin. Polvessa oli kuppi löystynyt.. Tähän sitten painijan broidi: Ei se mitää kuppia tarvi kun juo pullosta..

no joo tyhmä juttu mutta oon sekaisin reisitreenistä. Nyt meen vinguttaa uutta korttia kauppaan, pojalle joululahjoja! Toys r us!

2h enään töitä :rock:

40min enää :hyper:

Viikonlopuksi kylpylään ja huomenna pieni cheattipäivä (sunnuntaina kellun allasosastolla kunnon rantapallona).

Uuuu, mä opin juomaan tuota punaista aurinkorannikolla -Muistoja :haart: Viime lauantaina nautin itse asiassa myös punaista juomaa helsingissä, ei ollut kyllä viintä.

Juu se oli aika lähelle silkkaa viinaa. "En minä paljon juonu mutta söin minä kaikki mansikat!" :D

Back
Ylös Bottom