Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijai :D:D eile oli kyyky ja prässit, kivasti kipetä :> tänää välipäivä salilta ja mikä sen mukavempaa ku huomenna hyvien yöunien jälkee tekee aamupäivästä tissit ja ojentaja nii ei oo salillakaa ruuhkaa !!!!!! 2h 20min VKLP maha kylläisenä sitä odotellessa.

Löysin itelleni uuden perversion treeneihin, nimittäin 40cm forkut ennen dieettiä. Tänään pumpissa 35cm, matkaa on ''hieman'' :D Mutta mitä enemmän iteltään vaatii, sitä enemmän sen eteen tekeen töitä. HCCBB.

No nyt teiltä alkaa kyllä puheenaiheet loppua:lol2:

Löysin itelleni uuden perversion treeneihin, nimittäin 40cm forkut ennen dieettiä. Tänään pumpissa 35cm, matkaa on ''hieman'' :D Mutta mitä enemmän iteltään vaatii, sitä enemmän sen eteen tekeen töitä. HCCBB.

Vee, on tänään muuten ihmeellisesti selkä jumissa sen räkkivedon jälkeen. Vähän kun yrittää lapoja levittää niin tuntuis kuin repeis trapsit irti.

Tänään on mun onnenpäiväni! Oon saanut tosi hyviä uutisia liittyen raha-asioihin, astianpesukoneeni on korjattu ja mulla on koko viikonloppu itselleni ilman metrinmittaisia! Ja töissäkään ei ole paha päivä!

Ei saa kiusata! Ja sitäpaitsi suuhygieniasta huolehtiminen on myös kanssaihmisiä kohtaan ajateltuna kohtelias tapa.

Niin ja itseä! Ei tule sydänkohtaus.

Mulla on kolme palaa, mutta nää on jotain minipurkkia eli vastaa kahta normaalipalaa. Kyllä tulisi itku jos loppuisi purkka maailmasta.

Kyllä tulisi itku jos loppuisi purkka maailmasta.

Mulla oli pikkupoikana semmonen lautapeli missä purkka oli kielletty lailla. Ajeltiin rekalla ympäri amerikkaa ja purkan salakuljetus oli kaikista kannattavinta hommaa. Jännää!

Ei saa kiusata! Ja sitäpaitsi suuhygieniasta huolehtiminen on myös kanssaihmisiä kohtaan ajateltuna kohtelias tapa.

Ai, että mua saa täällä kaikki kiusata mutta ite en saisi ketään kiusata >,<

Jaahas, jos sitä pumppaamoo seuraavaks. Koskaha tää neitonen tulis meijän rumpaliks... Katoiskohan omat vähäisetki soittotaidot samantien ku jonku brutaalin fillin päälle tulis hymyä :rolleyes:

Kyllä se on vissi ettei minun orkesteriin ämmiä tule. Satunnaisiin vokaaleihin korkeintaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom