Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukiossa hirveintä tuubaa oli todennäköisyyslaskut ja tilastojutut, mutta yliopistossa aloin hieman lukea rahoitukseen liittyviä juttuja, niin nekin ovat oikeastaan ihan mukavia.
Lukiossa hirveintä tuubaa oli todennäköisyyslaskut ja tilastojutut, mutta yliopistossa aloin hieman lukea rahoitukseen liittyviä juttuja, niin nekin ovat oikeastaan ihan mukavia.

Jos en paremmin tietäs, luulisin et kävisit munkans samaa lukioo :face:
Tilastohommat on kyllä aina ollu jotenki ahterista ja jostain kumman syystä kiduutin itteäni lukemalla siitäkin lyhyen sivuainekokonaisuuden :D Voiskin kyllä olla hauska vaihteeks laskeskella noita helppoja lukiomatikkatehtäviä.
En tiiä. Kai sitä täytyis koittaa ehtiä toista duunia kun rupee vituttaa pikkuhiljaa. Plus että sain tietää ettei minusta oikeen pidetä täällä, vaikka oon ollu siinä uskossa että tääl on ihan jees meininki.
Pikkujoulut perun ainakin. Lähe mihinkään näiden kanssa kyllä.
Joskus asiat on pienestä kii.Laskeppa todennäköisyys sille että Judis saa tulevana viikonloppuna naista?
Pakko iloita: Nyt on valkoinen Lumia 920 nenän edessä, innolla odotan avaamista! :D Hetken vielä mehustelen...
Nyt riitti minulle matikka aihe. Mitä seuraavaksi? :D
Mä oon tänään viettäny vasta 7 tuntia matikan parissa, joten kai sitä nyt vielä voidaan vähän jatkaa?
Inkku, voi luoja teidän naisten kanssa, kuka sinut nimitti puheenjohtajaksi? :D

Njä. Jotain muuta seuraavaksi. Miun pitäis tehdä terveystutkimus ja tarvitsen aiheen.
Roger.Tässä taitaa olla kyseessä ehdollinen todennäköisyys, missä on ainakin yhtenä ehtona se, että Judis tekee viikonloppuna jotain muutakin kuin heittelee kiviä ympäri urheilukenttää hullunkiilto silmissä. Mutta tän todennäköisyys on kyllä hyvin pieni, joten en ainakaan kovin suuresta summasta löis vetoa Judiksen naisen saannin puolesta. Tosin ainahan siellä nollamittaisessa joukossa voi tapahtua kaikkia hassuuksia.
Eiköhän teude tule kohta laittamaan akat ruotuun.Inkku, voi luoja teidän naisten kanssa, kuka sinut nimitti puheenjohtajaksi?
No ku olis ollu just monistoja, differentiaalimuotoja, alternoivia tensoreita ja pullback:ejä tarjolla. Eikö yhtään kiinnosta..?
Eiköhän teude tule kohta laittamaan akat ruotuun.
No ku olis ollu just monistoja, differentiaalimuotoja, alternoivia tensoreita ja pullback:ejä tarjolla. Eikö yhtään kiinnosta..?
Kävisit suihkussa niin ehkä ne tykkäiski susta.Joskus asiat on pienestä kii.