Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Keskusteltiin koululla tänään siitä, onko olot paremmat vankilassa vai vanhainkodissa. Kyllä joiltakin semmosia aivopieruja pääsi, että teki mieli viedä saunan taakse :face:

Meikän ilta tiivistettynä kuvaan :rock:
2bbja8.jpg

En halunnu viettää talvilomaa, mut joudun viettämään, koska mulle on kertyny "pierupäiviä". Tässä teilleki ihasteltavaks:
katso liitettä 90681

No onpas kieltämättä erittäin käytännöllisesti rakennettu :D Olis kyllä ihan käymisen arvoinen kämppä että sais paremman kuvan. Varsinkin tuollaset alle 90 asteen kulmalla olevat seinät antaa lisätilaa :D

Jahas sois huomena duuniporukan saunailta. Koskaa noissa ei oo hyvin käyny ni suosittelen lämpimästi välttämään ulkonaliikkumista espoon suunnalla yön aikana ku lauma huonostikäyttäytyviä linjasikoja on liikenteessä :hyper: Tosin mikäli vanhat merkit pitää yhtää paikkaansa ni aikalailla puolet porukasta ei selviä yöelämään asti :)

Polynomifunktiot?

Nimim. Integraali sekä differentiaali- ja integraalilaskennan jatko.. :face:

Nuo integraalihommat oli meikän ehdottomia suosikkeja. Ainoita matikankursseja, joista repäisin täydet 10 päättötodistukseen. Eikä nuo tunnu mitenkään unohtuvan edes, koska pari kuukautta sitten kaveri kysyi neuvoa noiden ratkaisuun, koska hän itse oli unohtanut yliopiston aikana, ja minä osasin vielä ratkaista noita. Palkitsin itseni silloin korkkaamalla kaljan, kun olin niin ylpeä suorituksestani.

Lukiossa hirveintä tuubaa oli todennäköisyyslaskut ja tilastojutut, mutta yliopistossa aloin hieman lukea rahoitukseen liittyviä juttuja, niin nekin ovat oikeastaan ihan mukavia.

Faktahan on se, että heti kun ylioppilaslakki pistetään päähän, niin siitä alkaa vain alamäki, ja nuo lukion jutut alkaa unohtua. Matikka ja fysiikka saattaa olla ainoita aineita, joista voisi tältä istumalta kirjoittaa siedettävän arvosanan, koska on tullut yliopiston aikana pyöriteltyä vielä, mutta muut aineet unohtuvat pirun nopeaa.

Eipä tuolla kannata iloita, kyllä mäkin ne kaikki kävin ja kirjoitin pitkästä nipinnapin läpi.

Meilläpä opettaja pitää niin tiukkaa tasoa, että kaikki jotka on pitkän täällä lukenu ja kirjottanu, sanoo yo-kokeen olleen helpoin matikan koe lukiossa.. :face: Se mies on sadisti. Oikeesti.

Back
Ylös Bottom