Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon joskus meinannut tukehtua kaneliin.

Voin laittaa paremmaks kertomalla, että siitä 80-90luvun lautapelistä, missä piti niitä marmorikuulia lingota niihin eri pistepesäkkeisiin, suutuin kun ei mennyt ja söin 4 niitä marmorikuulia. Ei pärjännyt mun vatsahapot niitä vastaan, vaan kilisi nätisti posliiniin.

Mulla ei oo ollu moisia fiksaatioita laittaa isoja juttuja kurkkuun.. Mutta jokusen 5 pilleriä kerralla oon vetässy ilman vettä, sekin on kiva saavutus :D

nimim. pilleristi.

EDIT: Siis tää cayennepippuri oli ihan jauheena, viime viikolla jo tuumasin että mikäs tässä nyt kun ahdistaa. Tänään yhdistin pippurin ja safkan keskenään.. Ei taida toi jauho soppii meikäläiselle. Ahdistaa nii vietävästi, pitäskö laittaa postia Meiralle "Teirän jauhot ahdistaa"

Parikytä minsaa ja viikonloppu alkakoon ;D Wippii :dance:

Tänään olis siskolla kippokutsut ni vois mennä ees kahveelle ja moikkaa kavereit samal :) Mitää herkkuja siä kumminkaa oo, mitä mä söisin :P

Jes! Viikko pulkassa! :dance:

Edit. Tämä on soinu miun päässä aamusta asti.. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tajusin just että meni syteen tai saveen niin työkuviot alkuvuodelle on varmalla pohjalla, ja tänään raikui koulun käytävällä "Kaira on kiiivaaaa, Kaira is the beeeest" -laulu. Aika vinkeetä. Varmaan hormonit heittelee ku tulee tippa linssiin...

Tajusin just että meni syteen tai saveen niin työkuviot alkuvuodelle on varmalla pohjalla, ja tänään raikui koulun käytävällä "Kaira on kiiivaaaa, Kaira is the beeeest" -laulu. Aika vinkeetä. Varmaan hormonit heittelee ku tulee tippa linssiin...

Etkö sää lyönytkään pomoa pataan? Ehkä hyvä, että et. Tiiäthännää mitä ne sannoo, "jos sanotaan pahasti niin halataan alasti". Ja pomon kanssa nakuilu on vähän siinä ja siinä...

Mutta onnea työkuvioista :)

Millasiahan painoja tossa viittii käyttää... Oiskohan 30kg maven sarjapainoihin sopiva? No ei muuta kuin testaamaan

Tein itte samalla painolla millä teen kulmasoutua, kun sopivasti räkissä olin kulmista tekemässä ja ajattelin että alaselkä kaipaisi jtn pientä hifistelyä :D Tuo 30kg voi olla aika sopiva!

Ps. Tuli pari päivää sitten pelattua tuota c&c:tä ;)

Raivasin koko päivän taimikkoa ja kuuntelin napeista Wintersunia. Parasta! Oli niin mukavaa, että! Huomenna lisää. Ja lauantaina.

Mä oon joskus meinannut tukehtua kaneliin.

Kokeilit tätä?

Puhuttiin tuosta kavereiden kanssa, ja kuulemma tuossa on joku sellainen, että jos sitä pöllyää pätkääkään nenään, niin kaikki tulee pihalle samantein.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Etkö sää lyönytkään pomoa pataan? Ehkä hyvä, että et. Tiiäthännää mitä ne sannoo, "jos sanotaan pahasti niin halataan alasti". Ja pomon kanssa nakuilu on vähän siinä ja siinä...

Mutta onnea työkuvioista :)

Eri pomo :D ja sitä pomoa oisin lyöny vaan luvan kanssa kuitenki. Enkä mä ehkä halais sitä alasti vaikka se onkin kaunis nainen... Ja kiitos, aika hyvä fiilis kieltämättä.

Back
Ylös Bottom