Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten säälittävää monta kertaa vuorokaudessa käydä tuijottelemassa yhden kämpän pohjapiirrosta. Mä ehkä tarttisin elämän.

Tai uuden kämpän? Mikä siinä nii kovasti kiinnostaa?
Joo, tartten mä uuden kämpänkin, kunhan tästä vanhasta pääsisin eroon. Siinä kiinnostaa sen epätavallinen muoto, yksikään huone ei ole neliö / suorakulmio. Paljon hukkaneliöitä, kyllä, mutta mä en sovellu "tavallisiin" kämppiin. Toi tuntuu "omalta", mutta todennäköisesti ehtii karata näpeistä.

Kukkuminenki on jees, mutta aina sen jälkeen tulee se nukkuminen. Dodi, aamupala menossa vasta nassuun ja pelkkä kylpytakki päällä. Lähtöön on liian vähän aikaa, mutta ennenki oon aina ehtinyt hyvin! :)

Joo, tartten mä uuden kämpänkin, kunhan tästä vanhasta pääsisin eroon. Siinä kiinnostaa sen epätavallinen muoto, yksikään huone ei ole neliö / suorakulmio. Paljon hukkaneliöitä, kyllä, mutta mä en sovellu "tavallisiin" kämppiin. Toi tuntuu "omalta", mutta todennäköisesti ehtii karata näpeistä.

Laihialla oli se pallotalo, sitä tuskin enää on. Pitäisit varmaan siitä :D

Dodi, aamupala menossa vasta nassuun ja pelkkä kylpytakki päällä.

Toivoisin olevani samassa tilanteessa :/ Tosin saattaisivat täällä töissä hieman katsoa mua kummallisesti.

Se on sitten perkele ystävän raiskausoikeudenkäynti huomenna. Toivottavasti on virkavaltaa paikalla koske sen tytön taakse tulee istuun sellainen posse että oksat pois ja pala latvaa. Ja kun ei sitä sikaa voi sinnekkään lahdata koska se vaikeuttaisi uhrin asemaa käräjillä, niin olisi helvetin hyvä että siellä olisi miekkamiehiä pitämässä meille kuria. Voitte vaan kuvitella miten on joka ukolla tunteet pinnassa ja varsinkin mulla kun tää tyttö on mulle kuin sisko. Xanoreitakaan en uskalla rouhia kun voivat alentaa kynnystä spontaaniin väkivaltaan koska estot häviävät. Tulee vaan olemaan mulle pientä tuskaa kuunnella sekuntti sekunnilta teon kuvaus. Tod. näk. itken mutta käräjien jälkeen itkee joku muu ja silloin on enää turha rukoilla taivaan isää.

Nukuin jopa 7 tuntia. Vähän taitaa treenit painaa tai jumittaa enemmänkin... jaksaa, jaksaa. Mutta kyllä mä ihan kohta taas duracelloin täällä teidän iloksenne :)

Seittemän on aivan liian vähä olosuhteissa, ku olosuhteissa. Reenijumeihin tohtori määrää ensiavuksi semmoset 10-12h unet. Kokeile ja ylläty.

Seittemän on aivan liian vähä olosuhteissa, ku olosuhteissa. Reenijumeihin tohtori määrää ensiavuksi semmoset 10-12h unet. Kokeile ja ylläty.
Kyllä tohtori. Eiku hei! Pitääkö mun olla jo ysiltä nukkumassa :wtf: Ei tuu onnistumaan ikinä :(

Se on sitten perkele ystävän raiskausoikeudenkäynti huomenna...
Voimia huomiseen :haart: Pistää vihaksi tuollaset, murr.

Onko sun esim viikolloppunaki herättävä hirvittävän aikasin? Kai ny eres sillon on saumat nautiskella sängyn antimia vähintään 12tuntia?

images

Back
Ylös Bottom