Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten säälittävää monta kertaa vuorokaudessa käydä tuijottelemassa yhden kämpän pohjapiirrosta. Mä ehkä tarttisin elämän.
Elämä on ihan yliarvostettua. Luulisin, ei minulla tosin koskaan ole ollutkaan moista.Miten säälittävää monta kertaa vuorokaudessa käydä tuijottelemassa yhden kämpän pohjapiirrosta. Mä ehkä tarttisin elämän.
:aivanrikkikatkipuhkipoikki:
Muistakaa KIKKAILLA!
Joo, tartten mä uuden kämpänkin, kunhan tästä vanhasta pääsisin eroon. Siinä kiinnostaa sen epätavallinen muoto, yksikään huone ei ole neliö / suorakulmio. Paljon hukkaneliöitä, kyllä, mutta mä en sovellu "tavallisiin" kämppiin. Toi tuntuu "omalta", mutta todennäköisesti ehtii karata näpeistä.Tai uuden kämpän? Mikä siinä nii kovasti kiinnostaa?
Nukuin jopa 7 tuntia. Vähän taitaa treenit painaa tai jumittaa enemmänkin... jaksaa, jaksaa. Mutta kyllä mä ihan kohta taas duracelloin täällä teidän iloksenneKokeile ens yönä sitä nukkumista. Voin suositella, parasta.

Joo, tartten mä uuden kämpänkin, kunhan tästä vanhasta pääsisin eroon. Siinä kiinnostaa sen epätavallinen muoto, yksikään huone ei ole neliö / suorakulmio. Paljon hukkaneliöitä, kyllä, mutta mä en sovellu "tavallisiin" kämppiin. Toi tuntuu "omalta", mutta todennäköisesti ehtii karata näpeistä.
Todennäköisesti. Paikka vain ois väärä. "Location, location, location".Laihialla oli se pallotalo, sitä tuskin enää on. Pitäisit varmaan siitä :D
Njaurrrr ;)Dodi, aamupala menossa vasta nassuun ja pelkkä kylpytakki päällä.
Dodi, aamupala menossa vasta nassuun ja pelkkä kylpytakki päällä.
Toivoisin olevani samassa tilanteessa :/ Tosin saattaisivat täällä töissä hieman katsoa mua kummallisesti.

Njaurrrr ;)
Nukuin jopa 7 tuntia. Vähän taitaa treenit painaa tai jumittaa enemmänkin... jaksaa, jaksaa. Mutta kyllä mä ihan kohta taas duracelloin täällä teidän iloksenne![]()
Kyllä tohtori. Eiku hei! Pitääkö mun olla jo ysiltä nukkumassa :wtf: Ei tuu onnistumaan ikinä :(Seittemän on aivan liian vähä olosuhteissa, ku olosuhteissa. Reenijumeihin tohtori määrää ensiavuksi semmoset 10-12h unet. Kokeile ja ylläty.
Voimia huomiseen :haart: Pistää vihaksi tuollaset, murr.Se on sitten perkele ystävän raiskausoikeudenkäynti huomenna...