Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en olis yhtään jaksanu herätä tai ehkä jaksoin mutta en olis halunnu. Tää on kolmannessa kerroksessa niin voisin hypätä ikkunasta ihan vaan että pääsisin kotio.

Oonko mä tulossa jotenkin seniiliksi kun ei ole enää yhtään toleranssia tuolle jatkuvalle negatiivisuudelle ja ihmisten haukkumiselle.

Et. Sama fiilis mulla nykyään, kun koko ajan joku on avautumassa. Jos ei oo jotain RAKENTAVAA kritiikkiä tai positiivisia asioita mielessä niin eikö vois pitää vaan turpansa kiinni? Turhasta valittaminen on niin ysäriä.

No jes, 9 tunnin päivä edessä töissä. :jahas: Periaatteessa 7 päivän työviikkoki, ku menee viikonloppu business-jutuissa Stadissa, vaikka varmasti vaihdetaan vapaalle aina ajoissa. :rolleyes: Oon niin kauan haaveillu omasta säkkituolista, että varmaan sellainen on ihan kohta hankittava! Jos menis googlailemaan vaihtoehtoja...

Nyt rupee hiljalleen kyrsii ja kunnolla. Jostain syystä ulkomaalaiset miehet haluaa välttämättä kävellä joko a) päin (=syliin) tai b) pyörän alle. Eikä oo vahingoista kyse, jos tiellä on tilaa vaikka muille jakaa ja silti kävellään lähes päin. Olisivat edes kivannäköisiä, ni vois vaikka törmäilläki - mutta ei tietenkään!

Tosi kiva kun nään painajaisiakin jo töistä!

political-pictures-nightmares-have.jpg

Seuraavan kerran opetellaan yhdessä. Ja syödään samalla lakujädeä.

Joo. Herätessä vielä hoin itselleni, että huomiselle et ota opetusta, et ota opetusta, et... 20min myöhemmin soi puhelin ja otin huomiselle opetusta. Mahdollisesti torstaillekin. Ma-ke nyt sellasia päiviä että lähden aamulla opettamaan ja tuun illalla n.klo.23 takas himaan. Vähän väsyttää mut piru kun en noista opetuksista oikeastaan haluaisikaan kieltäytyä. Joten helvettiäkös tässä valitan kun kerran töitä on?!

Et. Sama fiilis mulla nykyään, kun koko ajan joku on avautumassa. Jos ei oo jotain RAKENTAVAA kritiikkiä tai positiivisia asioita mielessä niin eikö vois pitää vaan turpansa kiinni? Turhasta valittaminen on niin ysäriä.

No niinpä. Tuntuu, että kaikesta pitää keksimällä keksiä jotain negatiivista ja toisaalta sanoa kaikki mitä mieleen tulee. Luulisi että on raskasta jos ei ikinä tule kiva juttu ensimmäisenä mieleen.

Joten helvettiäkös tässä valitan kun kerran töitä on?!
Itsehän sain myös useammankin työvuorolistan ja katsoin että mitäs ihmettä, mulla on vapaapäiviä!
Fiksuna tyttönä tietenkin ilmoitin samantien että ne tyhjät kohdat siellä voi toki täyttää.

Nimimerkillä "NoLife and Need4Money" (ja mä oon kohta taas niin pulassa noiden hommien kanssa) :D

Itsehän sain myös useammankin työvuorolistan ja katsoin että mitäs ihmettä, mulla on vapaapäiviä!
Fiksuna tyttönä tietenkin ilmoitin samantien että ne tyhjät kohdat siellä voi toki täyttää.

Nimimerkillä "NoLife and Need4Money" (ja mä oon kohta taas niin pulassa noiden hommien kanssa) :D

Niin ja sit vielä reenit päälle ja pitäiskö joskus nähdä ihmisiä ja mitä näitä nyt on... :D

Huomenta, mä oon vähentänyt pakkista ja lisännyt elämää. Ei hyvästejä kummallekaan :D

Huomenta, mä oon vähentänyt pakkista ja lisännyt elämää. Ei hyvästejä kummallekaan :D

Mä oon vähentäny molempia. Oli oon lisänny sohvalla istumista ja teeveen kattelua.

Back
Ylös Bottom