Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oonko mä tulossa jotenkin seniiliksi kun ei ole enää yhtään toleranssia tuolle jatkuvalle negatiivisuudelle ja ihmisten haukkumiselle.
Kyllä, kovin väsyttää mutta enää tartte vilkuilla maailman putoavan niskaan kuin joka viidennellä askeleellaOnko nyt tyytyväinen?

Seuraavan kerran opetellaan yhdessä. Ja syödään samalla lakujädeä.Voe helevetti. Nyt pitäis kyllä taas opetella ne kaksi kuuluisaa kirjainta. E ja i. Ja sitten yhdistää ne. "Ei."
Oon niin kauan haaveillu omasta säkkituolista, että varmaan sellainen on ihan kohta hankittava! Jos menis googlailemaan vaihtoehtoja...Seuraavan kerran opetellaan yhdessä. Ja syödään samalla lakujädeä.
Et. Sama fiilis mulla nykyään, kun koko ajan joku on avautumassa. Jos ei oo jotain RAKENTAVAA kritiikkiä tai positiivisia asioita mielessä niin eikö vois pitää vaan turpansa kiinni? Turhasta valittaminen on niin ysäriä.
Itsehän sain myös useammankin työvuorolistan ja katsoin että mitäs ihmettä, mulla on vapaapäiviä!Joten helvettiäkös tässä valitan kun kerran töitä on?!
Itsehän sain myös useammankin työvuorolistan ja katsoin että mitäs ihmettä, mulla on vapaapäiviä!
Fiksuna tyttönä tietenkin ilmoitin samantien että ne tyhjät kohdat siellä voi toki täyttää.
Nimimerkillä "NoLife and Need4Money" (ja mä oon kohta taas niin pulassa noiden hommien kanssa) :D
Huomenta, mä oon vähentänyt pakkista ja lisännyt elämää. Ei hyvästejä kummallekaan :D
Huomenta, mä oon vähentänyt pakkista ja lisännyt elämää. Ei hyvästejä kummallekaan :D
Mä en oo varmaan kirjautunut pakkikseen ikinä kotoa. :D