Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tarvis Kehän sisä puolella asuvilta jeesiä.. Olen huomen illalla tulossa sinne päin, ja yritän järkevöidä HK:n terminaalista reittiä Siuntiota kohti..

Jos joku kehtaa jeesata kertomalla bussinumeroita/juna etc tai vähän aikatauluja miten ne menee siellä päin, niin olisi mahtavaa.. Lähijunalla näyttää iltasella pääsevän Hel - Siuntioon, mutta mitä muita vaihtoehtoja siellä on? Taksia käytän varmasti osan matkaa.. Kiitos etu- ja jälkikäteen.

Aloin vissiin olla turhan hilpeällä fiiliksellä kun esimies käski lähtee ennen aikojaan töistä... :D Vähän meinas käydä väsyttään, on se jännä miten tälleen "vanhemmiten" on varsinaisen krapulapäivän lisäksi tällaista koomaa ilmassa.

Nyt tarvis Kehän sisä puolella asuvilta jeesiä.. Olen huomen illalla tulossa sinne päin, ja yritän järkevöidä HK:n terminaalista reittiä Siuntiota kohti..

Jos joku kehtaa jeesata kertomalla bussinumeroita/juna etc tai vähän aikatauluja miten ne menee siellä päin, niin olisi mahtavaa.. Lähijunalla näyttää iltasella pääsevän Hel - Siuntioon, mutta mitä muita vaihtoehtoja siellä on? Taksia käytän varmasti osan matkaa.. Kiitos etu- ja jälkikäteen.

http://www.matkahuolto.fi/fi/index.html Sieltä hakemaan Siuntioon meneviä. Lohjalle ainakin menee tiheään busseja jos muuta ei löydy.

Pitää olla naurulakossa tää ilta, ettei kylki ja selkä ala krampata sekä vatsalihakset repiä. Reeni on ainaki menny perille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
http://www.matkahuolto.fi/fi/index.html Sieltä hakemaan Siuntioon meneviä. Lohjalle ainakin menee tiheään busseja jos muuta ei löydy.

Sehän tässä tökkii, kun ei mitään hajua, että mihin tuosta HK:lta pitäisi lähtä kulkemaan, jotta saa bussia/ratikkaa/etc alle.. Siuntiossa kohde on tuossa merenrannalla jossain :lol2: Saatanan kätevää, kun ei tiedä oikein mistä on menossa ja mihin :D

E: Kirkkonummelta tuli viimeksi noustua taksiin! Ja Onko se tuo Väine Tannerin tie tuo HK:n terminaali..

Juu onhan noi aika yksinkertaisia tiettyy pisteesee asti, oli mulla matikka 10 yläasteella. Nyt tuli pitkästä matikasta ekalla kurssillla 7 (mikä ois sekin kai 9 lyhyessä) ja nyt sitte menee huonompaa suuntaa. Ei oo laskut enää ihan nii yksinkertasia ja varsinkaa jos opettaja ei kunnolla osaa avustaa... Kaavoja ei enää niin paljoa käytetä, vaan moni asia pitää itse osata hahmottaa ja liittää kontekstiin.
Mulla meni just toisinpäin. Matikan numero oli yläasteella aina 8, mutta eka pitkän matikan kurssinumero oli 9. Just tänään oli matikan kakkoskurssin koe, ja musta tuntuu, että se meni vieläkin paremmin kuin tuo edellinen.
Tämä tosin johtuu siitä, että yläasteella en panostanut matikkaan juuri yhtään. Nyt päätin heti lukion alussa, että matikkaan panostan kunnolla. Teen läksyt kunnolla ja mietin niitä kirjan esimerkkejä niin kauan, että tajuan ne.

Eli kyllä sä todellakin pystyt parempaan, kunhan vain jaksat yrittää. Tsemppiä! :)

Tuli viikonloppuna kupiteltua aika reippaasti. Tänään oli mahtava paluu arkeen; aamulla heti herättyä parikymmentä minuuttia kovia vetoja rinteessä, päivällä +45 minuuttia kevyempää lenkkeilyä karhukoiran kanssa ja illalla puntti päälle. Ah! Huomenna yövuorojen välissä lisää.

Kuinka hyvän fiiliksen voi saada biisistä:

Heti rupes tekee mieli kemuttaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
fox_monday.webp

Joko maanantai meni pois...

Back
Ylös Bottom