Huomenta vaan. Jos kans salille itekki ku tästä koomasta rupiaa selkeneen, tullu vähä valvottua parina yönä :D Noo, sole poka mikhän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoitko tilin saldon?Aattelin ehkä julistaa itseni holhouksen alaiseksi.
Heti aamusta koneella = No life
Mää oon kuullu, että se alkoholi ei haittaa mittään jos ei sitä juo.Ei voi väsyttää näin paljon... Pakko sanoa rumasti: V*TUN ALKOHOLI. Pitäskö liu'uttaa työpäivää vaikka huomiseen...![]()
Mää oon kuullu, että se alkoholi ei haittaa mittään jos ei sitä juo.
Sinkkuna vain selvinpäin viikonloppuna oleminen on hankalaa. Sitten kun juo, niin menee yksi päivä känniin ja toinen krapulaan. Jälleen mukava viikonloppu takana.
Odota pari vuotta... Sitä juo pari päivää, koska yhden päivän takia ei kannata tulla kipeäksi. Tällöin myöskin yhden päivän megakrapula korvautuu kolmen-neljän päivän hitaasti hiipivällä, mutta takuuvarmasti hiljaiseksi vetävällä semikrapulalla.Sitten kun juo, niin menee yksi päivä känniin ja toinen krapulaan. Jälleen mukava viikonloppu takana.
Mää oon kuullu, että se alkoholi ei haittaa mittään jos ei sitä juo.

Olen kuullut kanssa, että krapulat pahenevat iän myötä.
Uin sen kanssa siis lauantaina paljussa ja sen jälkeen ei ole lähtenyt käyntiin. Eilisen kun takan reunalla sitä kuivatteli nii näköjään tepsi, jes !
Koko elämä muuttuu ihan paskaksi iän myötä! :DJimmy: Olen kuullut kanssa, että krapulat pahenevat iän myötä eli pitää siis nyt nuorempana ottaa reilummin kun krapulat ovat vielä mietoja.
Katoitko tilin saldon?