Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aattelin ehkä julistaa itseni holhouksen alaiseksi.

Ei voi väsyttää näin paljon... Pakko sanoa rumasti: V*TUN ALKOHOLI. Pitäskö liu'uttaa työpäivää vaikka huomiseen... :zzzz:

Sitten kun juo, niin menee yksi päivä känniin ja toinen krapulaan. Jälleen mukava viikonloppu takana.
Odota pari vuotta... Sitä juo pari päivää, koska yhden päivän takia ei kannata tulla kipeäksi. Tällöin myöskin yhden päivän megakrapula korvautuu kolmen-neljän päivän hitaasti hiipivällä, mutta takuuvarmasti hiljaiseksi vetävällä semikrapulalla.

Nimimerkillä kolme kuukautta ilman alkoholia

Ja muistakaa tämä, lapset:

Selvinpäin voi pitää hauskaa, mutta kännissä kaikki hauskakin on entistä hauskempaa. :)

Ei vain jaksa nyhjää viikonloppuja yksin himassa selvinpäin. Mieluummin kavereiden kanssa baariin, saapahan sitten taas viikolla selvittää viikonloppuna aikaan saatuja sotkuja ja ihmissuhde kriisejä.

Jimmy: Olen kuullut kanssa, että krapulat pahenevat iän myötä eli pitää siis nyt nuorempana ottaa reilummin kun krapulat ovat vielä mietoja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen kuullut kanssa, että krapulat pahenevat iän myötä.

Ei pidä paikkansa. Tai sitte sitä ei oo enää tullu juotua niin paljoa. Ei oo ollu "ei enää koskaan viinaa-krapulaa" moneen vuoteen. Opiskeluaikoina semmonen oli usein. Ainot muutos nuoruuden ja vanhuuden välillä on, että kolmenkympin jälkeen on ruvennu lähtemään muisti.

Olenpa mää ilonen ! Maanantai vitutti etukäteen ja vielä aamulla, kunnes sain kun sainkin puhelimen toimimaan :) Uin sen kanssa siis lauantaina paljussa ja sen jälkeen ei ole lähtenyt käyntiin. Eilisen kun takan reunalla sitä kuivatteli nii näköjään tepsi, jes !

Ja toinen ilojuttu. Kävin koululla pyörähtämässä tenttitulosten toivossa, nehän meni vallan mallikkaasti ! Toinen meni odotettua huonommin mutta yleisellä mittapuulla tosi hyvin silti. Toinen taas meni odotettua paremmin, mutta silti tosi paskasti. No, pääsinpähän läpi, sitä toivoin eniten :)

Jimmy: Olen kuullut kanssa, että krapulat pahenevat iän myötä eli pitää siis nyt nuorempana ottaa reilummin kun krapulat ovat vielä mietoja.
Koko elämä muuttuu ihan paskaksi iän myötä! :D

Ehkä ne krapulat eivät ole suoranaisesti muuttuneet iän myötä pahemmiksi, mutta ovat muuttaneet muotoaan. Lisäksi nuorena krapulan kanssa tuli juttuun ihan erilailla. Muistan erinäisen kerran, kun olen alta parikymppisenä raahautunut sunnuntaiaamuna töihin tiskaamaan ja pitkin työpäivää oon käynyt oksentamassa. Ei oo haitannut tahtia. Nyttemmin ymmärtää olla ottamatta, jos on jotain tähdellistä ohjelmassa seuraavana päivänä.

Yksi asia ei ole iän myötä muuttunut: krapulasuikkarit ovat edelleen parasta maan päällä. (ja ei, en makaa darrassa kukko omassa suussani).

Katoitko tilin saldon?

Oon vaan sekoillut niin paljon jopa mun mittakaavalla, että mun työkaveri tuossa totesi että ei viitsinyt kertoa mulle että sekoilen, ettei lisäisi mun paniikkia, kun hieman ihmetteli mun tekstaria aamulla:D Jos ei ne tuntisi mua niin hyvin, olisin onnistunut hämmentämään niitäkin tämän aamun sekoilulla:D

Nykyään kun kännykälläkin pystyy selaamaan nettiä, niin ei ole mitään tarvetta nousta sängystä koko päivänä. Tämä se on elämää...

:jahas:

Back
Ylös Bottom