Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäs kai ruveta katteleen uutta työpaikkaa, kun nykyinen ei jaksa enää napata ei sitten pätkän vertaa... :jahas:
Ei kai auta. Aamukahvit naamaan ja oravanpyörään...

Mukava saapua töihin, kun tietää tänään saavansa kenkää perseelle.

Saapahan keskittyä muusikon uraan ihan täysin. Örgh

Kyykkyyn pääsee jo hieman yli 90 asteeseen joten piriformiksen venyttely on tuottanut tulosta! Jos hyvin käy niin treenit vedetään ensi viikolla.

No tulihan tää vitun tuomiopäivä taas vihdoin.

taantuma378.webp

Mikäs siinä maanantaina kipeenä ollessa, onhan tämäkin omalla tavalla vituttavaa että ei juuri lohduta + parin tunnin surkeat yöunet takana.

Oon samaa mieltä. En tykkää. Ja käyn silti.
Vaan hittojako sitä kun heräsin ennen viittä, kaffet tippumaan ja lenkkarit jalkaan. Kotiin kun palasin oli kahvit oottamassa ja sai rauhassa oleilla.

Jaksaisimpa mäkin olla noin ahkera. En oo vieläkään herännyt, vaikka kello soi 6.30... :/

Mä aion siirtyä täällä työpaikan sisällä toisiin tehtäviin. Haluan jotain vaihtelua ja tää nykynen paikka on kuitenkin tosi hyvä paikka mutta haluan vaihtaa tehtävää :) Viikolla 2 alkais tää uus työnkuva ja ainahan voin palata tähän nykyseen työhön jos haluan tai näin esimies sano mulle :)

Back
Ylös Bottom