Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Löytyisiköhän tota jostain tekstitettynä? Heitin tuon samantein ruotsalaisille, mutta niillä menee vähän ohi nuo dialogit.
Ei varmaan, mutta eiköhän joku ultimate-nerd sellaset väsää käden käänteessä. Ellei oo käden kääntelyt just menossa, sitte ei voi heti alkaa työstään. Tai siis onhan se käden kääntelyki työstöä, tavallaan, mutta junou.

Joo mää oon väsyny. Tiiän.

Nu har jag spelat cannibal corpse alla natten så kan jag gå och åka bil around da city tonight. Nej, jag är inte död eller humaler som kännär och åker

Täh?

Piän suuta supussa vaikka oon kauhialla höpötyspäällä. :D Noh, kohta rauhoitutaan taas.

Tiiän et Kride tykkää tästä. ^ :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mähän oon ollu jo työelämässä koko vuoden melkein. :D Keneenköhän nyt sekotat mut... :rolleyes: Ja opiskelin muilla mailla ku täällä... Et sie oo huomenna sattumoisin yöelämään lähössä?

Olin nuorien farmaseutti opiskelijoiden seurassa eilen hetken aikaa, niin muistelin että olet ainakin töissä, mutta että ihan vakituiseen.. :) Tuli vaan samantien mieleen josko olet ryhmässä..
Huomenna ehkä kahtomaan Cagea, yöksi sitten työelämään..

http://www.youtube.com/watch?v=qx-9i428GKc <--- Vähä menevämpi versio tuosta ylemmästä..

Ässhsshälämäleikum! Kai sitä nukkumaan joutais ku kaikki on johnaki pilettämässä. Huomenna ehkä vähän hierontaa ja sunnuntaina alakaas taas oikeet reenit!!!

Olin nuorien farmaseutti opiskelijoiden seurassa eilen hetken, niin muistelin että olet ainakin töissä, mutta että ihan vakituiseen niin ei ollu hajua..
Huomenna ehkä kahtomaan Cagea, yöksi sitten työelämään..

Oho, mites ne tänne on kokoontunu. :wtf: Noh, tietty ne on täkäläisiä sitten, mut... Aivolagaus. Kohta nukkumaan. :D

Erikoismies: Hyvä versio toikin!

Olin jo valmistautunut paikallisen grillin kerroshampurilaiseen tupla pekonilla, mutta menin luonnollisesti minuutin liian myöhään eikä tyttö suostunut tekemään mulle iltapalaa. Kevyesti ottaa päähän kun ehdin jo virittää makuhermotkin kohdilleen.

Jaa, ottais kohta unilääkkeen, kattois scrubsia ja söis marjoja, sitten paskalle ja sänkyyn lukemaan stalingrad kirjaa ennenku nukkumatti laulaa tuutulaulun unenmaille.

^ Helposti :)

Ruoka on kello 7:30 ja tuntia ennen pitää juoda vettä yms. Pakkohan se on herätä. Eihän treenaamisesta muuten tuu paskaakaan ;)

Back
Ylös Bottom