Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ultimecian keittiössä tänään kahta erilaista pizzaa (30 % ruispohjaa niin on bodarin ruokaa, joo joo). Nautitaan Game of Thrones Season 1 Blu-rayn kanssa (CityMarketissa 25 €, käykää hakemassa jos ei ole jo).

Vitun paska päivä syömisten kannalta... Aamulla ennen puolta yhtä söin kolmesti ja sen jälkeen koulujuttuja jonka aikana nappailin pientä välipalaa (kolme tortillaa, kasvis- sekä broileritäytteillä) ja kaipa sitä vielä vois ottaa 1,5dl heraa että sais tota prodea sen 2g/kg ja ruokalusikallisen öljyä ja magnesiumit. Nyt kun miettii, onneks on dieetillä eikä massalla - tulis vitullinen kalorivaje.

On mullaki aika iso maha ja kasvaa vaan.

Itse olen nyt viikon ollut kohta treenaamatta ja tuntuu, että mahakin on kasvanut kovasti levossa. Luonnollisesti odotan, että olen väkivahva kunhan pääsen takaisin treenien pariin. Ainakin penkissä nostomatka on lyhentynyt.

Pyykit pesty, maustekakku leivottu... Kohta voisi käydä kiltisti nukkumaan! :)

Yksi pomoista tuli tänään kysymään et miten sä oikein voit muuttaa takas Suomeen, siellä on niin pimeää ja kylmää tähän aikaan vuodesta!? Ihan kun se muka olis yhtään sen pahempi kuin vesi-loska sade, jäätävä tuuli ja pimeä tässä valtakunnassa. :jahas:

Edit. On mulla ainakin iso perse, paljon isompi kuin monella muulla! :D

Millaista kakkua?

Netistä tempaistu jouluinen maustekakun ohje, neilikkaa, kanelia, kaardemummaa, rusinoita, siirappia, kahvia... Hyvää tuli! :) Olen joskus kokeillut väsätä taatelikakkua, sekin on aika herkkua.

Back
Ylös Bottom