Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha, joo arkena tähän aikaan listataan kipeät lihakset ja mitä ollaan syömässä, tänään kaapista löytyvät viinakset. Mulla vaan 2 x vaalea Kozel, 1 x tumma Kozel ja nyt menossa homolimppari aka. Rekorderling mansikka-lime.

Kairalla kuulostaa olevan kivaa duunissa. Mä oon todistanu vain parit opettajan raivarit tänään ja -aivan oikein: toimi. Olen myös tutkinut uusia uravaihtoehtoja..

Häränleikettä 150g, ootan että noiden muiden safka on valmista.

32g prodea, 6,1g rasvaa koko satsissa plus tietysti riisi sun muut. Jossei pala kasva niin sit ei ole geenejä.

Kairalla kuulostaa olevan kivaa duunissa. Mä oon todistanu vain parit opettajan raivarit tänään ja -aivan oikein: toimi. Olen myös tutkinut uusia uravaihtoehtoja..

Mä en edes jaksanu raivota, pari kertaa korotin ääntäni, pari poikaa "ohjeistin" niskasta pitäen omalle paikalle jne. Yhden itkevän rinnakkaisluokkalaisen lohdutin taas iloiseksi ja vein oman opettajansa hoteisiin. Joskus on tällasia viikkoja. Tiistaina pääsen sellasen luokan kans joka on aivan ihana :haart:

Sitä joskus hämmästyy miten erilaisia ryhmät voi ollakaan ja niistä kivoista saakin sitten hirveesti voimia.

No-on ne erkatkii ihanii. Mähän oon niiden kanssa eniten tekemisissä ja tietty pulmalliset luokat, mutta sitten kun onkin yhtäkkiä jonkun musaluokan kanssa ja niiden kanssa voi jutella ja ne ymmärtää hyymöriä ni voikin leijua koko loppupäivän (siis mähän oonkin ihan kiva tyyppi). No joo vähän kärjistettyä mut silti..

Darn, Im bored.

Eikai kukaa osaa tehä niin hyvää maksalaatikkoa ite että se pärjäis kaupan maksalaatikolle?

En usko myöskään. Tässäkin on kaks koulukuntaa: rusinalliset ja rusinattomat. Mä oon rusinallinen. Eikä mitään hilloja. Ja menis vaikka kylmänä. Usein pari haarukallista livahtaaki suuhun ennenku menee uuniin..

Et oo opettanu!

Söin itse, kaiken. Oli raejuustoaki. Ja maitua.
Pitää äitiltä pyytää resepti, kun en ole muuten itsekään sitä ikinä tehnyt...

En usko myöskään. Tässäkin on kaks koulukuntaa: rusinalliset ja rusinattomat. Mä oon rusinallinen. Eikä mitään hilloja. Ja menis vaikka kylmänä. Usein pari haarukallista livahtaaki suuhun ennenku menee uuniin..
Maksalaatikko ilman rusinoita on kuin sima ilman rusinoita!

Back
Ylös Bottom