Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sitä turhia... :DLepposat 24h hereillä kohta. Pitäiskö mennä nukkumaan?
Lepposat 24h hereillä kohta. Pitäiskö mennä nukkumaan?
Nukkuminen on muutenkin ihan yliarvostettua.Mitä sitä turhia... :D
"Pieni nokipoika vaan
Uuninpiippuun katoaa.
Yhä ylös yrittää,
Katolle hän kiipeää."
Tosta tuli muuten mieleen että mulla on paita missä lukee "Sleep is commercial" tulee pidettyä aika paljon, ihan vaan näin offtopicista offtopiccinaNukkuminen on muutenkin ihan yliarvostettua.

Kiitoksia. Onhan tuota painoa tosin kertynyt jo 80kg asti.
Oletko tulossa kuun loppu puolella tänne etelään?
Tänään salille - katsomaan televisiota hierovasta tuolista. Tarkoitus on liikutella jumista selkää kävelylenkin verran, joka tulee matkasta salille ja takaisin. Päädynköhän salikomediaa-ketjuun.

Ei vielä mitään tietoa. Jos tulen niin juodaan raivoisasti :kippis1:
Nyt lähtee panostus! Nimittäin alkaa matematiikan ja fysiikan opiskelu, ei perkele mitähän tästäki taas tulee :face:
Ethän käy sattumoisin samalla salilla ku minä?![]()
Näin mä oikeesti tahon uskoo... mutta muutama viikko jo tässä kovasti uskottu :face: NYT kuitenki luottamus ittenni korkeella, ja kyl ainakin jotain tulee tehtyä!Niinhän sie luulet. Ei siit tuu mitään kuitenkaan.
Näin mä oikeesti tahon uskoo... mutta muutama viikko jo tässä kovasti uskottu :face: NYT kuitenki luottamus ittenni korkeella, ja kyl ainakin jotain tulee tehtyä!
Mun osallistuminen sunkin tietämistä syistä johtuen on hieman epävarmaa. Jos ei muuta, niin olen ainakin hengessä mukana jostain baarista käsin.
Kyllä taidan käydä. Oon se isoluinen kaveri, joka irvistelee jumpatessaan niin, että lapset pelkäävät.
Mjoo. Jos sinne tulen, niin kyllähän meidän täytyy joku baari ottaa haltuun :dance2: