Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Keksinpä juuri, että tekisin hyvin mielelläni vaikka su-to-työviikkoja. Se ois luxusta, ku sunnuntaisin ei oo yleensä mitään järkevää tekemistä ja perjantaina ois jo kiva aloittaa viikonloppu. :rolleyes: Säächekkaus ulos näyttää normi marraskuun säältä. Nyt jotain muzaakkia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vapaapäivän herätys oli tällä kertaa puhelu jossa nais ääni sanoi "Suomen tullista hyvää huomenta" :D

Kahvia että pysyy hereillä!

funny-coffee-poster.jpg

Jees. Tiistai aamuna oli verikokeet johon unohtu olla syömättä. Tänään päivällä on "uusinta" kokeet ja kevyesti taas unohtu. No tarkoitus/yritys on olla ainakin 6,5h ilman ruokaa.. Onko kukaan todistettavasti ollu syömättä/juomatta tuota 10h?

No hyvää huomenta - ja samalla pahaa. Tänään olis tiedossa ilmaista sapuskointia, saan rakkaan autoni takaisin korjaamolta ja on vieläpä palkkapäivä. Mutta pahaa, kun pitäis töitä tehdä :D

Jees. Tiistai aamuna oli verikokeet johon unohtu olla syömättä. Tänään päivällä on "uusinta" kokeet ja kevyesti taas unohtu. No tarkoitus/yritys on olla ainakin 6,5h ilman ruokaa.. Onko kukaan todistettavasti ollu syömättä/juomatta tuota 10h?

Heleposti, ei siihen kuole vaikka paastoais pidempään. :) Tulee se energinen olo aika nopiasti. Mutta toi on aika tuttua, että joskus muistettavat asiat vaan unohtuu. :lol2:

Miksiköhän mun tiskipöydässä on tuhru joka aina lähtee luutulla pyyhittäessä, mutta sitten veden kuivuttua sama läikkä tulee taas esiin. :lol2: Elämän pieniä ärsytyksiä. Olkoot sitten siinä, eipä se minua kosketa!

Heleposti, ei siihen kuole vaikka paastoais pidempään. :) Tulee se energinen olo aika nopiasti. Mutta toi on aika tuttua, että joskus muistettavat asiat vaan unohtuu. :lol2:
Tässä kokoajan haaveilee, että minkä eväspaikan kautta menis töihin.. Street cafessa saa hyvät salaatti/liha-annoksen ja saattas ehtiä töihin vielä.

No hyvää huomenta - ja samalla pahaa. Tänään olis tiedossa ilmaista sapuskointia, saan rakkaan autoni takaisin korjaamolta ja on vieläpä palkkapäivä. Mutta pahaa, kun pitäis töitä tehdä :D

jepsis hauskaa kun saa rahaa mutta mulla on sellanen ongelma etten jaksais tehdä töitä sen eteen :D no vitsi vitsi oon oikeesti tosi ahkera :rolleyes:

Tässä kokoajan haaveilee, että minkä eväspaikan kautta menis töihin.. Street cafessa saa hyvät salaatti/liha-annoksen ja saattas ehtiä töihin vielä.

Dodi, kohta pitäis olla matkalla töihin, mutta vedän vasta aamupalaa enkä oo vielä ees pukeutunu, ei hoppua... :D Aina oon ehtiny ajoissa. :rolleyes:

jepsis hauskaa kun saa rahaa mutta mulla on sellanen ongelma etten jaksais tehdä töitä sen eteen :D no vitsi vitsi oon oikeesti tosi ahkera :rolleyes:

Mä en kyllä enää usko noihin sun "oon oikeasti ahkera, esitän vaan" -juttuihis. Laiska mikä laiska! :D

Back
Ylös Bottom