Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen joskus miettinyt kuinka huonona ihmisenä minua pidät? Minähän asun pk-seudulla, olen korkeakoulutettu, en juo alkoholia, olen käynyt armeijan, enkä ole hirveästi duunarihommia tehnyt (ellei 4 kuukautta varastossa ja 6 vuotta vartiointihommissa lasketa).

Mun faija ei varmaan tunnustaisi mua edes pojakseen jos olisin ollut 6 vuotta vartiointihommissa. Suurimmat sun negatiiviset seikat tulevat kyllä sun toistuvista naisseikkailuista.

Ainakin voi tuntea tekevänsä oikeasti jotain hyödylistä. Toisin kuin kaiken maailman toimistomonnit.

Tää on kyllä totta. Pitäisi ajatella näin useammin. Silloin, kun se herätyskello viideltä aamulla soi ja ulos ikkunasta katsoessa huomaa, kuinka taivaalta sataa vettä taivaan täydeltä.

En mä oikeesti kyllä valita. Ainakaan vielä tässä vaiheessa!

Voiskin valvoa vähän tänään ja nukkua pitkään. Sit suoraan aamusta asuntonäyttöön, pääsee vihdoin eroon tästä vitun kommuunista :rock:.

Pitkään aikaan en ole tähän ketjuun kirjoitellutkaan. Sitä se on, kun yövuorot astuivat kuvioihin. Työyö 2/3!

On niin helevetin onnekas olo tällä viikolla, että jos loton kyhäis. Kyllähän nyt tällä määrällä onnea varmasti posahtaa se päävoittokin.

Se olis totally torstai! Mie oon kyllä haikaillu takaisin koulun penkille. Ketuttaa halpatyöläisen osa, siksi pitää yrittää päästä pois..

tumblr_m3z7dcWWEX1qgmtz5o1_250.gif

Back
Ylös Bottom