Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljon hymiöitä ja suurin osa viesteistä päättyy/päättyi kolmeen pisteeseen. Ajattelin, että nuo kaksi ominaisuutta kirjallisesta ilmaisusta karisevat iän myötä. Ei minulla sitten muita johtolankoja ollutkaan yleisen fiiliksen lisäksi. Myönnän itsekin olleeni hataralla pohjalla, mutta tuurillahan ne laivatkin seilaa ja niin edespäin.

Melkein veikkaan ettei ainakaan hymiöt miulta karsiudu. :) Se on miun tapa ilmaista itseäni kirjoittaessani. Ihmisenä olen vilkas ja ilmeikäs. :) Toki olet oikessa siinä, että etenkin nuoret naiset ruukaa käyttää paljon hymiöitä ja niitä pisteitä. Ite olen yrittäny jo jonkin aikaa karsia liikoja pisteitä peräkkäin, koska ne alkaa ärsyttää jo itteänikin.

Tää on kyllä jonkin sortin ennätys olla jo tähän aikaan sängyssä.

Mitä tekemässä, riippuu paljolti siitä?

Oi kamala, en taida edes haluta tietää mikä mun ikä olis juttujen perusteella:P

Kyllä sä ainaki hauska oot josset mitää muuta sitte :face: pistäppä vaikka tonne googleen mitä meinaa spämmääminen kun ei sullakaa näytä muutaka tekemistä olevan kun "spämmiä" tänne :) Emmä nyt kyllä niin offtopic tai joka viestiin oo vastannu että se jotenkin pitäisi teidän elämää liikuttaa. Kohan keskustellu aiheista mitkä ittee kiinnostaa / on jotenki ajankohtasii, ja tolle yhelle repeilen ku joka ilta kaljaa ja makkaraa :rock:

No voi jumalauta, taisi koville ottaa, kun vähän pahasti kommentoi :D Ihan normaalia täällä, ettei nyt ihan jokaisesta kannata herukoita nenään ottaa. Ja ennenkuin enempää irtoat henkseleistä, niin vilkaise vaikka "posts per day" molemmilta. Over & out.

tietääkö joku miten mahd. korjata => lumia 900:sella kun soittaa jonnekkin niin minä kuulen mitä muut sanoo mutta kukaan ei kuule mitä minä sanon. vähän ehkä sekava. pitää ehkä käyttää korjattavana:(

No voi jumalauta, taisi koville ottaa, kun vähän pahasti kommentoi, ja ennenkuin enempää irtoat henkseleistä, niin vilkaise vaikka "posts per day" molemmilta. Over & out.
Luuletko että jos vittuilet nii ihmiset alkaa suo kumartelemaa, ihan normaali on varmaa mun reaktio tollaseen :face: Ja 11 postia päivässä ei mun tietääkseni ole edes niin paljoa, varsinki ku just liittyny ja vielä aktiivisesti kovin jaksaa olla jutuissa mukana. Tylsääkin on arjen keskellä, viikoloppu sitte asia erikseen...

n.13v

ee.Ei sittekkää noin paljoo. Sanotaanko 9v.

Mä olin just kirjottamassa, että 12v. Sovitaanko riidan ratkaisemiseksi, että 11?

Oi kamala, en taida edes haluta tietää mikä mun ikä olis juttujen perusteella:P

Varmaan jossain 20-30 välimaastossa. Hymiöiden käyttö nyt ei kerro yhtään mitään. Miljuuna hymiötä on aina parempi kuin yksi. Ei kyllä ite jaksa nihkeän/tosikon olosia ihmisiä yhtään. Puistattaa oikein.

Joo Turus on sama homma. Pitäs kyllä avartaa kuvaa eikä olla suppea. Njääh, en jaksa. Hitto nukkumaan, se on kivaa.

Turku on jumalten kaupunki. Sinua ei vain ole hyväksytty mahtavien ihmisten yhteisöömme 100 prosenttisesti, jos koet mahtipontisen kuningaskuntamme tuossa valossa.

/s

Minkä nimen antaisitte harmaalle maatiaiskissalle?

Kissan nimeen vaikuttaa myös luonne! Miltä se otus vaikuttaa? Ensimmäisenä tulee mieleen vaikka hieman laiskalle yksilölle: Pötkö, Mölli, Rontti,

Tai jos haluaa käyttää "ihmisten" nimiä, sittenhän voi kaivaa nimipäiväkalenteria taikka miettiä kuuluisia historian henkilöitä läpi. Myös ulkomaiset nimet toimii, vaikka Börje, Jørgen, Sven, Birgitta, Søren, Adolf... :D

n.13v

ee.Ei sittekkää noin paljoo. Sanotaanko 9v.

Meillä on varmasti jokin vanha kauna jota en nyt muista:P

Kyllästyin muuten aivan totaalisesti tonnikala-riisiin ja tein siitä thai style fried rice & tonnaria, toimii.fi ihan sairaan hyvää:)

Back
Ylös Bottom