Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä teen töitä kokoajan vaikka ajatukset on täysin musiikin kuuntelussa. Paitsi nyt ku kahvilla notkun. Mukava päivä siis. Lisäätään vielä että toistaseks mukava päivä. Yleensä kun tuppaa aina jotain menemään vituiks.

Minä istun perseelläni ja syön mandariinia niin ja unohtamatta sitä että olen tekevinäni töitä!

Sama homma - aina joutuu pistämään Pakkiksen piiloon kun joku tulee kyselemään taas multa tyhmiä kysymyksiä...

Sama homma - aina joutuu pistämään Pakkiksen piiloon kun joku tulee kyselemään taas multa tyhmiä kysymyksiä...

kyllä vähän väliä joutuu klikkaileen pakkksen pois kun joku tulee sanoon jotain.

ja sit noi pitää mua hulluna kun nauraa räkätän täällä huonoille muka hauskoille kuville mitä postailen tänne! :D

Kohta menen vetämään herkulliset 16 sarjaa t-kulmasoutua! Sen jälkeen sitten vielä muutama liike selkää ja loppuun pari hauisvemputusta ja täts it!

Kohta menen vetämään kahvia.

Kovia vetämään ollaan me. Mä en taida nykyään muuta vetääkkää ku kahvia. Illalla kauhon ja sitte panen. Maata. Eipä, pystyn mä vetämään gymillä leukoja. Toinen vetoliike mulla.

"Ku sä oot niin pieni..." Pöh, sanon ma. Vanhat työpaidatkaan ei enää kunnolla istu päälle niin mikään pieni oo... Murr.
Otan kohta tavoitteeksi mahtua pöydän alle seisomaan mutten makaamaan :D (no, ei ehkä antais luonto periksi ihan tuollaiselle bulkille kuitenkaan)

"Ku sä oot niin pieni..." Pöh, sanon ma. Vanhat työpaidatkaan ei enää kunnolla istu päälle niin mikään pieni oo... Murr.
Otan kohta tavoitteeksi mahtua pöydän alle seisomaan mutten makaamaan :D (no, ei ehkä antais luonto periksi ihan tuollaiselle bulkille kuitenkaan)

Ei kyl mikään kelpaa, voin kuvitella mikä ois reaktio jos joku sanois, että "ootpa iso".

Pulkannaru, rimppakinttu, riuku. Mitä näitä nyt on? Hemmetti, tuli virhearviointi tänään, laitoin mustan neuleen päälle ja ekana rättikässää. Oon koko loppupäivän kaivanu joka helmasta ja saumasta eri värisiä vohvelikankaan lankoja...

Meikällä on kohta viikon soinut päässä espanjalaisten haippaama biisi. Toivottavasti se soi teidänkin päässä jatkossa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom