Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, siel on vaa ollu toi Suomi-Ruotsi ni voi olla jo nyt aika täyttä, jollei porukka sit välissä katoa johki

Eiku perkele joo.. Robben matsiin on kuitenkin vielä viitisen tuntia aikaa? Ei kai kaikki odota sitä siellä. Mutta joo, en mä ihan vielä taidakaan lähtä.

Huoh, töissä oli 17 kakrua hoidettavana ilman mitään taukoja! Pakotin itteni sen jälkeen uupumuksesta huolimatta kuiteskin vielä salille. Nyt kotona ja ruokaa ja lepoa ja ihan vaan olla möllöttämistä ku ellun kana <3 Oon mä kyllä nyt ylpiä itestäni, kun olin näin reipas! :P

Meinasin kysyä, että ootko päiväkodissa ollu hommissa, mutta tänään onkin lauantai, joten ne paikat eivät ole auki. Millasessa paikassa on 17 kakaraa lauantaina, joku synttäripaikka vai joku salin lastenaitaus?

Hyvät päikkärit 3,5h:D

Kohta pieni treeni himassa, välineinä 2x15kg lukolliset käspainot ja spinning pyörä + mitä nyt pystyy omalla vartalolla sooloileen.
Polkemisella ajattelin aloittaa ja sitten tonne vintille ramppaan askelkyykkyä, ei tässä kaksioissa paljoa rampata. Koko kroppaa käydään keposesti läpi, tai no, niin hyvin kuin noilla vermeillä pystyy. Selälle ainakin tulee aika vammainen treeni, kulmasoutu ja pullover.

Nyt soi Moonsorrow perkele. Vittuun kaikki kakaroitten hilipatipippan kilkuttelut.

Eiku perkele joo.. Robben matsiin on kuitenkin vielä viitisen tuntia aikaa? Ei kai kaikki odota sitä siellä. Mutta joo, en mä ihan vielä taidakaan lähtä.

Joo tuskin ne niin pitkää siellä pöjöttää. Se on kyl hyvä kuppila mut kallis ja liian suosittu.

Salin lapsiparkki kyseessä, ei varsinainen aitaus sentäs :D

Aitauksessa ne pitäis mun mielestä pitää :rolleyes: Aah alkaa sauna olemaan lämmin, vois sitä ennen hierasta jalkoja viemäriputkella ja tehä Agile 8:n. Sitten löylyttelemään... Kuinka monella täällä on muuten puukiuas? Täältä löytyy Ikikiuas ja tulee aika perkeleen hyvät löylyt (anteeksi vahva ilmaus).

Aitauksessa ne pitäis mun mielestä pitää :rolleyes: Aah alkaa sauna olemaan lämmin, vois sitä ennen hierasta jalkoja viemäriputkella ja tehä Agile 8:n. Sitten löylyttelemään... Kuinka monella täällä on muuten puukiuas? Täältä löytyy Ikikiuas ja tulee aika perkeleen hyvät löylyt (anteeksi vahva ilmaus).

Eikö se olisi mukavaa juosta salia ympäri sen Jani-Petterin perässä, jolla on juuri se käsipaino, jolla itse ajattelit tekeväsi ;)

Eikö se olisi mukavaa juosta salia ympäri sen Jani-Petterin perässä, jolla on juuri se käsipaino, jolla itse ajattelit tekeväsi ;)

HIIT-treeni siihen sarjojen väliin, kun juoksee jonkun muksun perässä. Ei taitais äiteet tykätä, jos vahingossa rojauttaisi kyykkytangon niskasta Jani-Petterin päälle tai mavessa jäisi pieni jalka levyjen alle...

Kämpästäni löytyy sähkökiuas. Hyvät löylyt tollakin tulee muttei voita varsinkaan enon tynnyrisaunaa. ;)

Saa lisämotivaatiota treenata, että pääsee käkkäreihin, joita JP ei jaksa nostaa, niin ei ole tuota huolta.

Pitäisköhän tässä hankkia elämä. Jotenkin vähän säälittävää näin lauantai iltana mennä salille tekemään jalka/olkapää treeni. Ihan kuin näin illasta ei olisi parempaakaan tekemistä. No, eihän sitä parempaa tekemistä kyllä ole.

Pitäisköhän tässä hankkia elämä. Jotenkin vähän säälittävää näin lauantai iltana mennä salille tekemään jalka/olkapää treeni. Ihan kuin näin illasta ei olisi parempaakaan tekemistä. No, eihän sitä parempaa tekemistä kyllä ole.
Salilla käyminen on elämäntapa, mun mielestä siinä ei kyllä ole mitää väärää mennä lauantaina salille.

Ei hitto, pakko se on kai kävästä suihkussa ja alkaa vetään kampetta päälle ja ottaa suuntima kaupunkia kohti..

Ei tässä todellakaan ole parempaa tekemistä. Taidan vetästä vähän Crazea nyt nassuun ja hilpasta 30min päästä vetämään olkapäät tukkoon.

Back
Ylös Bottom