Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo on :D Kaveril on tainnu pari kertaa tippua pystärissä painot päähän, kun on tollasta järjenjuoksua. Jotkut vaan osaa....

Huono trolli tai sitten vain vaan on tosiaan joku osunut päähän ja lujaa :D Synnytys vaiheessa lentänyt niinkuin keihäs, ja kätilöllä ollut huonot refleksit :david:

Huono trolli tai sitten vain vaan on tosiaan joku osunut päähän ja lujaa :D Synnytys vaiheessa lentänyt niinkuin keihäs, ja kätilöllä ollut huonot refleksit :david:

Kyllä mua ainaki on pienenä heitelty ilmaan ja otettu aina vasta pompusta kiinni. :rolleyes:
Huomaahan sen jo näistä laadukkaista jutuista. :P

Huomenta väki! Lämpimästi suosittelen Swiss Diamondeja. Ennen en tiennyt, että omakin ruoka voi maistua hyvältä, mutta parantaahan se kummasti makua kun päälimmäisenä makuna ei ole "kärtsä". Ehdottomasti asia mihin kannattaa sijoittaa.

Oho en tienny tommosista mitää. googlasin ja onha noi hinnat jo vähän ööööööverit! Varmasti maistuu ruoka, no mää ostin Hackmanin kovanaaman ja hackmanin 1,5l kasarin! Noilla pitää selvitä :)

p.s. Jumbossa on aivan järjetön määrä populaa.. avajaiset ja kaikkienha sinne pitää ängetä, siks mäkin siellä olin.

Voi jumpetti, että oli tapahtumarikas päivä. Bussikorttiki meinasi sopivasti lopettaa toimintansa. :jahas: Mutta nyt VIIKONLOPPU! :dance:

Voi jeesus mikä olo. Yrjöä meinas lentää silmistä ja korvista, jumalanpelko oli vahvasti läsnä ja omat motiivit kyseenalaistin monta kertaa. Oma pääkoppa on pahin vastustaja tossa touhussa, pitää vaan pyrkiä siihen ettei ajattele koko hommaa, tekee vaan mitä pitää. Reisiojennusta ja koukistusta siis valkkasin liikkeiks, ja tein vaan yhden 15min setin koska oon niin pullamössöä koko mies. Aluks tein kyllä pari pudotussarjaa kyykkyä, koska olis tuntunu vähän typerältä treenata jalat pelkästään taljanytkytyksillä.

Tein oikeen HCBB-teonki, ajoin invahissillä portaiden sijasta :D Hieman deividiä, tiedetään.

Tunteepas olonsa taas oikeen edustavaks ihmiskunnan edustajaksi. Haven't done anything today... Syöny, nöränny, syöny, nöränny. No oon mä kattonu noita NPC Nationalssien fysiikkakisailijoita. Olkoon se nyt se harrastusosuus.

Ja hkuja: ei kai ne oo kalliita jos olettaa kestävän ainaki 10 v. Hitto vieköön edellinen paistinpannu oli joku lillunlallun veljekset Keskisiltä ja kesti pari vuotta, meni hermo. On Hackmanneillakin jo hintaa.

Ja hkuja: ei kai ne oo kalliita jos olettaa kestävän ainaki 10 v. Hitto vieköön edellinen paistinpannu oli joku lillunlallun veljekset Keskisiltä ja kesti pari vuotta, meni hermo. On Hackmanneillakin jo hintaa.

Juu totta. Hackman on mulla kestäny sen 5v.. ainakin. Toi vaikuttaa kyl kätevältä merkiltä, pitää muistaa ku seuraavaks tarvii jotain.

Onpas se nyt tavattoman mukavaa vain makoilla sängyssä. Josko jossain vaiheessa nousisi suihkuun ja syömään. Kaveriakin pitäisi nähdä illalla. Oikeastaan ei kiinnostaisi mikään, voisin helposti makoilla koko päivän.

Back
Ylös Bottom