Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä ne tyypit täällä höpöttää ku siellä on kick-ass menossa!?!!? :wtf:

Mulla on leffa lätyllä, joten ei tartte olla nenä kiinni töllössä. Vois mennä paistaa munakokkelia ja jos leipois viel vähän pipariakin.....

En teistä tiedä, mutta minulla alkoi juuri 6 päivän loma.

Toinen tentti meni ihan ok, vaikka unohdinkin pari kaavaa, jotka tosin osasin johtaa lopulta, niin sai nekin tehtävät tehtyä.

En teistä tiedä, mutta minulla alkoi juuri 6 päivän loma.

Toinen tentti meni ihan ok, vaikka unohdinkin pari kaavaa, jotka tosin osasin johtaa lopulta, niin sai nekin tehtävät tehtyä.

Ei kyllä pysty hyvällä omallatunnolla lomailemaan päivääkään. Ehkä sitte jouluna, vaikka sillonkin varmaan pitäs yrittää jotain saada aikaseks.

Ei kyllä pysty hyvällä omallatunnolla lomailemaan päivääkään. Ehkä sitte jouluna, vaikka sillonkin varmaan pitäs yrittää jotain saada aikaseks.

Se on kyllä täällä hyvä, että kurssit käytännössä aina loppuu periodin aikana. Eli nyt kun periodi vaihtuu, niin kaikki projektit ja muut paperit on jo paketissa.

Jouluna olisi tavoitteena olla tekemättä yhtään mitään kouluhommia ja reissata vaan, ja jättäisin läppärinkin loman ajaksi himaan, mutta kahtoo nyt.

Täh? Eijjummarra :)
Escalating Density Training, eli EDT. Seuraa esimerkki, krhm.

Reisiojennus
Reiden koukistus

Siinäpä komeilee nyt kaks liikettä, ja noihin valitset sellaset painot että saat tehtyä yhden hyvän kympin. Sitten teet supersarjoina noita kahta liikettä 15min ajan, ja yrität saada mahd paljon toistoja kasaan, treenimuistio välttämätön. Varmaan kannattaa tehdä esim viis toistoa per sarja, ei failureen, ja niin montaa sarjaa kuin ehdit.

Siinä vielä linkki, Hulkki höpisee käsitreeneistä mutta samalla periaatteella tää toimii aina. http://www.pakkotoisto.com/treeni/5...ista-analyysia-ja-pohdiskelua-27/#post1378452

Noi EDT:t on kyllä murhaa jo käsitreenissäkin, saati sit koipien kans. Tänään oli superina reidenojennus ja -koukistus, jo kahden sarjan jälkeen olin ihan kuolemassa. Hemmetti, tota kun veivais 15min niin vois jo soittaa kaverille, että keikkaa jostain kottikärryt ja tulee hakeen mut himaan.

http://static.elämän epäonnistujat.org/files/satunnainen/orig/1352337461967162.swf/Internet_has_something_to_say.swf

:face: Ja nyt joskos unille... :zzzz:

Kaupoissa on jo hulluna joulutorttuja, pipareita ja suklaita. :jahas: Kaikilla on jo tietenkin jouluvalot raiskattuna parvekkeella?

Noi EDT:t on kyllä murhaa jo käsitreenissäkin, saati sit koipien kans. Tänään oli superina reidenojennus ja -koukistus, jo kahden sarjan jälkeen olin ihan kuolemassa. Hemmetti, tota kun veivais 15min niin vois jo soittaa kaverille, että keikkaa jostain kottikärryt ja tulee hakeen mut himaan.
Mä kerron kohta millasta se on, tollanen haistapaska-treeni on nimittäin kohtsillään tulossa.

E: Eikä noi Markon reisi-giantitkaan ihan helppoja oo. Tuu joskus Ykaan niin reenaillaan :D

Mä kerron kohta millasta se on, tollanen haistapaska-treeni on nimittäin kohtsillään tulossa.

E: Eikä noi Markon reisi-giantitkaan ihan helppoja oo. Tuu joskus Ykaan niin reenaillaan :D

Mä karsastan maanantaita jo valmiiks ku tiedän että 6x10 etukyykyt odottaa. Hyi vittu. Ärsyttävää touhua. Noh, jospa se siitä.

Voisin tulla oksentaan sun kanssa kilpaa :D Täytyy ilimotella ku riehaannun kotikonnuille. Menee kyllä varmaan jouluun asti.

Mä karsastan maanantaita jo valmiiks ku tiedän että 6x10 etukyykyt odottaa. Hyi vittu. Ärsyttävää touhua. Noh, jospa se siitä.

Voisin tulla oksentaan sun kanssa kilpaa :D Täytyy ilimotella ku riehaannun kotikonnuille. Menee kyllä varmaan jouluun asti.
Sen takia toi tehdäänkin tyhjään mahaan, niin ei oo mistä oksentaa :D Muutaman kerran kyllä on tehny heikkoa, mutta ei oo koskaan mitään tullu ulkoilmaan.

Back
Ylös Bottom